Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

GRUPA MAK
0
3
VS
(15:20, 16:20, 16:20)
Udostępnij
HITACHI RAIL
Raport meczowy
15/47 ATAK 18/56
1 BLOK 2
3/49 SERWIS 6/56
28 BŁ. PRZECIWNIKA 34
47 SUMA 60
32

ATAK%

6

SERWIS%

32

ATAK%

11

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Czubaszek

GRUPA MAK


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

44.44

SERWIS%

11.11
ATAK

Piotr Czubaszek

GRUPA MAK


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 27

ATAK%

44.44
SERWIS

Krystian Piszczela

HITACHI RAIL


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Krystian Piszczela

HITACHI RAIL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Krystian Piszczela

HITACHI RAIL


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Michał Staniewski

GRUPA MAK


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
GRUPA MAK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Czubaszek 13 3 12 2 4 1 8 44 27 0 0 1 0 6 2 0 2 2 2 1 29 0 1 1
Michał Staniewski 4 3 2 1 8 1 2 14 14 1 0 1 1 7 3 0 3 6 3 2 21 0 6 0
Damian Mazur 1 3 1 1 1 0 2 20 5 0 0 0 3 6 1 0 5 4 2 1 42 0 3 0
Natalia Semeradt 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 9 1 1 4 4 0 1 50 10 3 2
Izabela Kulawczyk 0 3 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 5 1 0 3 0 0 0 100 0 6 0
HITACHI RAIL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krystian Piszczela 8 3 4 1 5 0 1 36 11 2 0 2 1 4 1 0 4 0 0 0 100 0 3 0
Dominik Wawrzyniak 7 3 6 2 5 1 4 33 18 0 0 1 1 7 2 1 3 1 1 1 57 14 1 2
Jan Uznański 7 3 6 2 5 0 1 43 14 0 0 1 1 5 0 0 3 3 1 0 43 0 3 0
Marcin Błaszczyk 2 3 2 0 0 0 1 67 3 0 0 0 1 7 1 0 1 2 2 0 20 0 2 1
Mateusz Wiśniewski 1 3 0 1 3 0 3 0 7 0 0 1 0 0 1 1 3 0 1 0 80 20 4 0
Adam Górnikowski 1 3 0 0 2 0 0 0 2 0 0 1 2 1 2 0 1 3 0 1 20 0 0 0
Natalia Nachyła 0 3 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 1 10 2 1 2 2 1 1 43 14 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)