Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PLL LOT II
3
0
VS
(20:4, 20:14, 20:11)
Udostępnij
ERGO Technology & Services
Raport meczowy
27/62 ATAK 8/40
1 BLOK 2
9/58 SERWIS 1/31
23 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 29

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Mazur

PLL LOT II


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 7 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

12.5
ATAK

Piotr Zagaja

PLL LOT II


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Konrad Kryszczuk

PLL LOT II


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

44.44

WYD%

11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Ruslan Denysiuk

ERGO Technology & Services


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Michał Mazur

PLL LOT II


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

90

PERF%

20

WYD%

90

SKUT%

90
OBRONA

Paweł Wysokiński

ERGO Technology & Services


OBRONA 2 SR 2
OBRONA/SR 1 ∑O 2
Statystyki
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Mazur 9 3 7 2 2 1 2 1 0 1 3 3 1 2 7 1 0 0 90 20 2 1
Piotr Zagaja 8 3 3 0 0 0 1 0 0 5 8 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Dominik Sztyrak 7 3 7 4 4 0 0 0 0 0 0 6 1 0 3 0 0 1 75 0 0 0
Konrad Kryszczuk 6 3 4 4 5 0 1 0 0 2 2 4 1 1 2 0 0 0 100 33 0 0
Bartłomiej Szumert 5 3 4 0 1 1 3 0 0 1 2 2 1 0 3 0 0 0 100 0 0 1
Lidiia Dernova 2 3 2 1 1 0 2 0 0 0 0 4 1 1 2 0 0 0 100 33 1 3
ERGO Technology & Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Bugajski 6 3 5 0 0 1 3 1 0 0 0 2 2 0 1 2 2 0 20 0 0 0
Ruslan Denysiuk 2 3 1 1 2 0 0 1 0 0 0 4 0 0 3 5 0 1 33 0 2 1
Karolina Wolska 2 3 2 2 6 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 7 5 3 0 0 0 2
Alicja Pióro 1 3 0 1 4 0 2 0 0 1 0 1 4 0 3 1 2 1 43 0 1 1
Edyta Hoszman 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Jakub Szkop 0 3 0 4 3 0 1 0 0 0 0 4 1 0 2 3 3 2 20 0 0 3
Paweł Wysokiński 0 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0 7 0 0 0 1 3 2 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)