Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PGE
3
0
VS
(20:11, 20:10, 20:12)
Udostępnij
ERGO Technology & Services
Raport meczowy
31/57 ATAK 9/29
0 BLOK 2
5/59 SERWIS 0/34
24 BŁ. PRZECIWNIKA 22
60 SUMA 33

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Pyra

PGE


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

61.54

SERWIS%

22.22
ATAK

Paweł Pyra

PGE


ATAK 16 SR 3
ATAK/SR 5.33 ∑A 26

ATAK%

61.54
SERWIS

Paweł Pyra

PGE


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

22.22

WYD%

-11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Michał Skoczek

ERGO Technology & Services


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jarosław Sadowski

PGE


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Miłosz Wrutniak

PGE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 7
Statystyki
PGE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Pyra 18 3 16 3 4 2 1 0 0 2 0 4 3 0 3 0 1 0 75 0 0 0
Adrian Kowalski 8 3 8 2 3 0 5 0 0 0 0 3 1 0 5 3 1 0 56 0 0 1
Miłosz Wrutniak 7 3 6 2 2 0 1 0 0 1 5 4 3 0 3 0 1 0 75 0 5 2
Jarosław Sadowski 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 5 9 0 1 2 1 0 0 75 25 1 0
Małgorzata Łęcka-Warchoł 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Mikołaj Turczyk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 0 0 1 3 1 0 20 0 1 1
ERGO Technology & Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Ruslan Denysiuk 4 3 3 0 2 0 3 1 0 0 1 6 1 0 4 3 1 0 50 0 3 0
Michał Skoczek 2 3 1 1 3 0 0 1 0 0 1 2 1 0 5 9 4 2 25 0 2 1
Jakub Szkop 2 3 2 1 1 0 2 0 0 0 1 6 1 0 2 2 2 0 33 0 2 1
Karolina Wolska 2 3 2 1 1 0 2 0 0 0 0 2 1 0 2 1 1 0 50 0 0 0
Paweł Wysokiński 1 2 1 1 0 0 1 0 0 0 0 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Kinga Jaroszek 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 1 3 3 0 3 2 0 0 60 0 3 1
Magda Kowalczyk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 1 1 2 3 14 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)