Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ORSTED
0
3
VS
(4:20, 17:20, 18:20)
Udostępnij
CRIDO
Raport meczowy
16/49 ATAK 26/54
2 BLOK 3
4/38 SERWIS 6/60
17 BŁ. PRZECIWNIKA 25
39 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Barwiński

CRIDO


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 7 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

50

SERWIS%

20
ATAK

Grzegorz Kubeł

CRIDO


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 10

ATAK%

60
SERWIS

Michał Bielec

ORSTED


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Mikołaj Drobek

CRIDO


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Mikołaj Drobek

CRIDO


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

14.29

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Paweł Barwiński

CRIDO


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Gudaj 8 3 8 2 8 1 3 0 0 0 0 4 1 2 2 1 2 0 57 29 4 0
Michał Bielec 7 3 4 2 4 1 3 1 0 2 1 5 0 1 8 2 2 1 64 7 1 1
Michał Kaczorowski 5 3 3 0 6 1 0 1 0 1 2 3 3 0 5 5 3 1 36 0 2 0
Michał Cholewski 1 2 1 0 1 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2 4 0 1 29 0 3 0
Anna Jaworska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 3 1 0 0 3 1 3 0 0 1 0
Marta Kuffel 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 2 7 0 0 1 2 2 0 20 0 2 2
CRIDO
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Barwiński 12 3 7 2 1 0 4 1 0 4 3 12 1 0 3 0 0 0 100 0 8 0
Mikołaj Drobek 9 3 6 3 4 1 0 2 0 1 2 4 1 1 5 0 1 0 86 14 2 1
Grzegorz Kubeł 6 3 6 0 3 0 1 0 0 0 3 6 0 0 2 1 2 0 40 0 4 1
Monika Olak 4 3 4 0 3 1 0 0 0 0 1 5 0 0 2 0 1 3 33 0 3 0
Bogusz Sordyl 3 2 3 0 2 0 2 0 0 0 1 6 0 0 3 0 0 0 100 0 0 0
Jędrzej Golatowski 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 3 2 0 5 1 0 1 71 0 2 0
Albert Gadomski 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 2 1 0 1 0 1 0 50 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)