Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS II
0
3
VS
(3:20, 11:20, 12:20)
Udostępnij
PLL LOT II
Raport meczowy
1/22 ATAK 23/57
0 BLOK 0
0/27 SERWIS 19/59
25 BŁ. PRZECIWNIKA 18
26 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Szymon Ślęzak

PLL LOT II


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 6 BLOK 0 SERWIS 5

ATAK%

50

SERWIS%

35.71
ATAK

Piotr Ozga

PLL LOT II


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 10

ATAK%

90
SERWIS

Izabela Lament

PLL LOT II


SERWIS 4/10 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

70

WYD%

20

SKUT%

40
BLOK

Przemysław Jonak

PHILIPS II


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Dominik Sztyrak

PLL LOT II


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

20

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Marta Kwiakowska

PHILIPS II


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jacek Steć 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 4 1 0 2 3 5 7 12 0 3 2
Przemysław Jonak 0 3 0 0 4 0 0 0 0 0 1 3 1 0 2 1 3 0 33 0 1 2
Agnieszka Stec Bogdanowska 0 3 0 0 4 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 4 3 0 0 2 0
Sylwia Mazur 0 3 0 0 1 0 2 0 0 0 0 6 0 1 0 3 1 5 10 10 0 0
Julia Rawska 0 3 0 1 2 0 1 0 0 0 1 3 0 0 0 0 1 3 0 0 0 1
Marta Kwiakowska 0 3 0 1 3 0 0 0 0 0 1 4 0 0 1 1 2 1 20 0 3 0
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Szymon Ślęzak 11 3 6 3 3 0 0 0 0 5 3 4 2 0 2 0 0 0 100 0 0 0
Piotr Ozga 10 3 9 0 1 0 0 0 0 1 2 0 2 1 0 2 1 0 25 25 0 0
Dominik Sztyrak 6 3 4 2 1 0 2 0 0 2 2 4 1 1 4 0 0 0 100 20 1 0
Karolina Natkańczyk 6 3 0 3 4 0 5 0 0 6 5 5 2 1 1 0 2 0 50 25 0 0
Izabela Lament 5 3 1 1 3 0 0 0 0 4 3 1 2 1 1 4 0 0 33 17 1 1
Ewa Górzyńska 4 3 3 2 3 0 1 0 0 1 1 1 0 2 1 0 0 0 100 67 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)