Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS II
0
3
VS
(5:20, 7:20, 14:20)
Udostępnij
GRUPA MAK
Raport meczowy
4/18 ATAK 17/28
1 BLOK 0
5/29 SERWIS 17/58
16 BŁ. PRZECIWNIKA 26
26 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Czubaszek

GRUPA MAK


PKT 9 SR 2 PKT/SR 4.5
ATAK 6 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

54.55

SERWIS%

37.5
ATAK

Konrad Siedlecki

GRUPA MAK


ATAK 4 SR 2
ATAK/SR 2 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Damian Mazur

GRUPA MAK


SERWIS 3/6 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

50
BLOK

Filip Bołtowicz

PHILIPS II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Damian Mazur

GRUPA MAK


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

40

PERF%

0

WYD%

0

SKUT%

40
OBRONA

Artur Grzegorczyk

PHILIPS II


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 2
Statystyki
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Daniel Tomczyk 4 3 2 0 2 0 0 0 0 2 0 3 1 0 1 0 0 2 33 0 0 0
Magdalena Cukier 2 3 0 0 1 0 0 0 0 2 0 4 0 0 1 3 1 2 14 0 0 0
Filip Bołtowicz 2 3 1 0 4 0 4 1 0 0 0 2 3 0 3 2 0 7 25 0 0 1
Artur Grzegorczyk 1 3 1 0 2 0 1 0 0 0 0 3 1 0 3 6 1 2 25 0 1 1
Sylwia Mazur 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 3 4 0 1 3 0 3 14 0 0 0
GRUPA MAK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Czubaszek 9 2 6 0 4 1 0 0 0 3 0 2 3 0 1 0 0 3 25 0 0 0
Damian Mazur 6 3 3 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3 0 2 1 0 2 40 0 0 0
Michał Wilczek 5 2 1 0 3 0 1 0 0 4 2 2 0 0 2 0 0 0 100 0 0 0
Konrad Siedlecki 5 2 4 0 2 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Adam Mazgaj 3 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 50 0 0 0
Izabela Kulawczyk 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 0 8 2 0 2 0 0 0 100 0 0 0
Adrian Krawczak 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 8 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Łukasz Suchodolski 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 0 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Michał Staniewski 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 2 0 0 0 100 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)