Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

1 vs 8

CRIDO
3
0
VS
(20:7, 20:15, 20:2)
Udostępnij
ERGO Technology & Services
Raport meczowy
30/62 ATAK 7/23
1 BLOK 2
8/59 SERWIS 1/25
21 BŁ. PRZECIWNIKA 14
60 SUMA 24

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Barwiński

CRIDO


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

60

SERWIS%

21.43
ATAK

Ruslan Denysiuk

ERGO Technology & Services


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 5

ATAK%

80
SERWIS

Julia Tyborczyk

CRIDO


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

28.57

WYD%

28.57

SKUT%

28.57
BLOK

Ruslan Denysiuk

ERGO Technology & Services


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Mikołaj Drobek

CRIDO


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

80

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Magda Kowalczyk

ERGO Technology & Services


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
CRIDO
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Barwiński 16 3 12 2 2 1 3 1 0 3 5 5 1 3 3 2 0 0 75 38 0 0
Mikołaj Drobek 13 3 10 5 6 0 1 0 0 3 6 9 0 4 1 0 0 0 100 80 0 0
Maciej Rosiński 4 3 4 3 1 0 1 0 0 0 4 6 1 1 1 0 0 0 100 50 0 0
Albert Gadomski 4 3 4 0 2 1 2 0 0 0 3 2 2 0 3 1 0 0 75 0 0 0
Julia Tyborczyk 2 3 0 0 1 0 1 0 0 2 0 5 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Jędrzej Golatowski 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ERGO Technology & Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Ruslan Denysiuk 5 3 4 0 0 0 1 1 0 0 0 1 1 2 5 6 1 0 50 14 1 1
Jakub Szkop 2 3 1 1 0 0 2 1 0 0 0 7 1 3 4 9 1 1 39 17 1 3
Paweł Wysokiński 1 3 0 1 1 1 1 0 0 1 0 4 0 1 0 3 1 2 14 14 1 1
Kinga Jaroszek 1 3 1 0 1 0 4 0 0 0 0 0 1 1 2 1 1 0 60 20 0 1
Karolina Wolska 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 1 1 0 0 0 1 1
Magda Kowalczyk 0 3 0 0 2 0 1 0 0 0 0 2 2 1 0 2 1 3 14 14 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)