Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Golądkowo
2
1
VS
(25:23, 23:25, 15:9)
Udostępnij
Dream Team
Raport meczowy
28/68 ATAK 25/63
3 BLOK 3.5
6/39 SERWIS 5/45
26 BŁ. PRZECIWNIKA 23.5
63 SUMA 57

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Darek Klusek

Golądkowo


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

50

SERWIS%

28.57
ATAK

Dominik Łukaszewicz

Golądkowo


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 6

ATAK%

50
SERWIS

Dominik Łukaszewicz

Golądkowo


SERWIS 2/6 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

66.67

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Mateusz Kucharczyk

Dream Team


BLOK 3 B1 2
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Robert Szulc

Dream Team


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

60

SKUT%

80
Statystyki
Golądkowo
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Darek Klusek 14 3 12 3 6 1 2 0 0 2 3 0 2 0 0 0 2 1 0 0
Łukasz Bloch 7.5 3 7 3 5 0 1 0 1 0 0 0 4 2 2 1 0 0 80 40
Dominik Łukaszewicz 6 3 3 1 2 0 0 1 0 2 2 0 2 1 1 0 4 0 33 17
Grzegorz Bala 5.5 3 4 1 3 0 1 0 1 1 3 6 1 0 2 0 2 0 50 0
Tomasz Bandurski 4 2 2 5 2 0 3 1 0 1 1 1 0 0 2 0 2 0 50 0
Majewski 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Mateusz Sierzan 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 1 0 1 1 1 0 33 0
Dream Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Łukasz Wiesiołek 10 3 10 1 5 1 4 0 0 0 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0
Robert Szulc 9 3 7 2 7 0 4 0 0 2 2 1 4 0 4 0 1 0 80 0
Mateusz Kucharczyk 7 3 4 2 3 0 0 2 2 0 1 5 2 0 0 0 1 0 0 0
Ireneusz Tomczyk 5.5 3 3 0 4 0 2 0 1 2 2 3 3 3 3 2 2 0 60 30
Rafał Grzybowski 2 3 1 0 2 0 1 0 0 1 2 2 0 3 3 1 4 0 55 27
Mateusz Chmielewski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 2 0 2 3 4 0 22 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)