Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Pułtusk
2
0
VS
(25:22, 25:15)
Udostępnij
Grzmoty
Raport meczowy
23/39 ATAK 18/44
6 BLOK 1
2/41 SERWIS 3/36
19 BŁ. PRZECIWNIKA 15
50 SUMA 37

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Pawlikowski

Pułtusk


PKT 9 SR 2 PKT/SR 4.5
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

66.67

SERWIS%

20
ATAK

Krystian Mroczkowski

Pułtusk


ATAK 4 SR 2
ATAK/SR 2 ∑A 4

ATAK%

100
SERWIS

Jakub Leszczyński

Grzmoty


SERWIS 2/6 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Przemysław Kowalski

Pułtusk


BLOK 1.5 B1 0
SR 1 B2 3
BLOK/SR 1.5
PRZYJĘCIE

Piotr Niedbała

Pułtusk


∑P 6 SR 2
∑P/SR 3

DOKŁ%

83.33

PERF%

0

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
Statystyki
Pułtusk
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Daniel Pawlikowski 9 2 8 1 2 0 1 0 0 1 0 3 1 0 0 0 0 0 0 0
Krystian Mroczkowski 7.5 2 4 0 0 0 0 0 5 1 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Niedbała 5.5 2 5 1 1 0 2 0 1 0 2 4 2 0 5 0 1 0 83 0
Tomasz Kowalski 5 2 5 1 1 0 3 0 0 0 0 5 0 1 2 0 0 1 75 25
Kamil Zaręba 1.5 2 1 0 2 0 1 0 1 0 6 6 1 2 1 0 0 0 100 67
Przemysław Kowalski 1.5 1 0 0 0 0 0 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Golba 1 2 0 0 0 0 0 0 2 0 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0
Konrad Mroziewicz 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 0 4 2 54 8
Grzmoty
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Jakub Leszczyński 7 2 5 1 6 0 2 0 0 2 0 2 2 0 3 4 0 1 38 0
Sławomir Kądziela 6 2 6 1 2 1 1 0 0 0 1 1 3 0 5 0 2 0 71 0
Sebastian Przygoda 6 2 6 1 2 3 0 0 0 0 1 4 1 0 1 0 2 0 33 0
Daniel Wiśniewski 1 1 0 0 0 0 1 0 0 1 2 4 1 0 2 2 1 0 40 0
Michał Brejt 1 2 1 2 1 2 0 0 0 0 0 4 1 2 1 3 2 0 38 25
Artur Brzeziński 1 2 0 0 0 0 0 1 0 0 0 3 2 0 0 0 0 0 0 0
Krystian Bloch 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 2 0 0 33 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)