Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Competerra
2
0
VS
(31:29, 25:16)
Udostępnij
Dream Team
Raport meczowy
27/48 ATAK 21/45
3 BLOK 5
2/52 SERWIS 3/43
24 BŁ. PRZECIWNIKA 16
56 SUMA 45

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Berbeć

Competerra


PKT 10 SR 2 PKT/SR 5
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Michał Mielcarz

Competerra


ATAK 8 SR 2
ATAK/SR 4 ∑A 9

ATAK%

88.89
SERWIS

Kamil Gołębiewski

Competerra


SERWIS 2/12 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

41.67

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Łukasz Dyga

Dream Team


BLOK 2.5 B1 2
SR 2 B2 1
BLOK/SR 1.25
PRZYJĘCIE

Michał Mielcarz

Competerra


∑P 13 SR 2
∑P/SR 6.5

DOKŁ%

69.23

PERF%

23.08

WYD%

53.85

SKUT%

69.23
Statystyki
Competerra
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Michał Berbeć 10 2 9 3 2 2 2 0 2 0 1 5 3 0 0 0 0 0 0 0
Michał Mielcarz 8.5 2 8 0 0 0 1 0 1 0 3 7 0 3 6 2 2 0 69 23
Kamil Gołębiewski 5 2 3 1 4 3 1 0 0 2 3 5 2 3 3 1 3 2 50 25
Rafał Dybowski 5 2 4 0 1 0 1 1 0 0 3 3 0 2 0 1 4 0 29 29
Daniel Rudnicki 3 2 3 0 0 0 0 0 0 0 4 3 1 0 1 0 0 1 50 0
Marcin Piechociński 0.5 2 0 0 0 0 0 0 1 0 1 4 2 0 0 0 0 0 0 0
Dream Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Robert Szulc 8 2 6 3 3 1 5 0 2 1 1 3 1 3 4 1 3 0 64 27
Łukasz Wiesiołek 7 2 6 0 1 0 4 0 0 1 2 8 1 0 0 0 0 0 0 0
Ireneusz Tomczyk 5 2 4 1 2 1 1 0 0 1 2 2 2 2 7 1 5 1 56 13
Łukasz Dyga 3.5 2 1 0 0 0 0 2 1 0 2 3 1 0 1 0 2 0 33 0
Mateusz Kucharczyk 3.5 2 2 0 0 0 0 1 1 0 3 4 0 1 1 1 3 0 33 17
Mateusz Chmielewski 2 2 2 0 0 1 0 0 0 0 0 3 1 1 3 1 1 1 57 14
Krystian Borkowski 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 100 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)