Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Grzmoty
2
0
VS
(25:21, 25:19)
Udostępnij
RDLP w Warszawie
Raport meczowy
21/44 ATAK 16/31
1 BLOK 3
6/47 SERWIS 4/39
22 BŁ. PRZECIWNIKA 17
50 SUMA 40

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Iwo Zabłocki

RDLP w Warszawie


PKT 12 SR 2 PKT/SR 6
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

60

SERWIS%

42.86
ATAK

Krystian Bloch

Grzmoty


ATAK 3 SR 2
ATAK/SR 1.5 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Iwo Zabłocki

RDLP w Warszawie


SERWIS 3/7 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

42.86

WYD%

14.29

SKUT%

42.86
BLOK

Gerard Hoja

RDLP w Warszawie


BLOK 1.5 B1 1
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Michał Brejt

Grzmoty


∑P 7 SR 2
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
Statystyki
Grzmoty
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Jakub Leszczyński 8.5 2 6 2 1 0 1 0 1 2 1 7 1 0 1 0 1 0 50 0
Sławomir Kądziela 8 2 6 1 2 2 2 0 0 2 1 2 3 0 0 0 2 1 0 0
Michał Brejt 5 2 4 1 2 0 3 0 0 1 3 6 1 3 3 0 1 0 86 43
Krystian Bloch 3 2 3 0 1 0 0 0 0 0 3 2 1 1 4 0 2 0 71 14
Daniel Wiśniewski 2.5 2 2 0 2 1 2 0 1 0 1 3 0 0 4 1 2 3 40 0
Artur Brzeziński 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0
RDLP w Warszawie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Iwo Zabłocki 12 2 9 1 3 1 1 0 0 3 0 2 2 2 1 1 1 0 60 40
Gerard Hoja 3.5 2 2 1 2 0 0 1 1 0 1 5 1 0 1 0 1 0 50 0
Adrianna Cichosz 3 2 2 0 2 0 1 0 0 1 3 4 0 1 6 0 1 1 78 11
Krzysztof Mirecki 2 2 1 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 1 0 0 1 50 0
Igor Ławrynowicz 2 1 2 0 1 0 2 0 0 0 1 0 1 1 1 3 0 2 29 14
Michał Orłowski 0.5 2 0 0 0 0 0 0 1 0 3 0 3 0 2 1 5 1 22 0
Arkadiusz Turowski 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 2 0 2 0 0 0 100 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)