Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Pułtusk
2
0
VS
(25:19, 25:23)
Udostępnij
Grzmoty
Raport meczowy
19/43 ATAK 16/50
3 BLOK 5
3/46 SERWIS 4/42
25 BŁ. PRZECIWNIKA 17
50 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Kowalski

Pułtusk


PKT 7.5 SR 2 PKT/SR 3.75
ATAK 6 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

60

SERWIS%

9.09
ATAK

Przemysław Kowalski

Pułtusk


ATAK 3 SR 2
ATAK/SR 1.5 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Sławomir Kądziela

Grzmoty


SERWIS 2/8 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

37.5

WYD%

-12.5

SKUT%

25
BLOK

Daniel Wiśniewski

Grzmoty


BLOK 1.5 B1 1
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Sławomir Kądziela

Grzmoty


∑P 6 SR 2
∑P/SR 3

DOKŁ%

83.33

PERF%

16.67

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
Statystyki
Pułtusk
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Tomasz Kowalski 7.5 2 6 2 0 0 2 0 1 1 4 6 0 1 2 1 2 0 50 17
Kamil Zaręba 7 2 7 2 0 2 2 0 0 0 2 7 0 1 6 1 1 0 78 11
Przemysław Kowalski 4.5 2 3 0 1 0 0 0 1 1 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0
Krystian Mroczkowski 3.5 2 1 0 2 0 0 1 1 1 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0
Daniel Pawlikowski 2 2 2 1 6 3 1 0 0 0 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Golba 0.5 2 0 0 0 0 0 0 1 0 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0
Konrad Mroziewicz 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 1 3 4 38 23
Grzmoty
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Sławomir Kądziela 6 2 3 1 2 1 2 1 0 2 1 2 3 1 4 0 1 0 83 17
Sebastian Przygoda 6 2 6 3 5 0 2 0 0 0 2 4 2 1 3 0 0 1 80 20
Daniel Wiśniewski 4.5 2 3 1 4 1 1 1 1 0 3 2 2 2 4 0 2 0 75 25
Michał Brejt 4 2 2 1 1 0 1 0 2 1 1 4 0 3 6 1 3 0 69 23
Jakub Leszczyński 3 2 2 3 3 1 1 1 0 0 1 2 2 0 2 2 0 2 33 0
Artur Brzeziński 1.5 2 0 0 0 0 0 0 1 1 1 4 2 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)