Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Competerra
0
2
VS
(17:25, 22:25)
Udostępnij
X-Volley Karniewo
Raport meczowy
18/36 ATAK 19/37
0 BLOK 3
6/39 SERWIS 4/48
15 BŁ. PRZECIWNIKA 24
39 SUMA 50

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Mielcarz

Competerra


PKT 8 SR 2 PKT/SR 4
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Michał Mielcarz

Competerra


ATAK 8 SR 2
ATAK/SR 4 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Mateusz Rakowski

Competerra


SERWIS 5/12 SR 2
SERWIS/SR 2.5

TR%

75

WYD%

16.67

SKUT%

41.67
BLOK

Michał Szwejkowski

X-Volley Karniewo


BLOK 1.5 B1 1
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Mateusz Rakowski

Competerra


∑P 11 SR 2
∑P/SR 5.5

DOKŁ%

72.73

PERF%

9.09

WYD%

45.45

SKUT%

72.73
Statystyki
Competerra
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Michał Mielcarz 8 2 8 2 1 1 0 0 0 0 2 2 2 6 3 1 1 2 69 46
Mateusz Rakowski 8 2 3 0 2 0 0 0 0 5 4 0 3 1 7 0 3 0 73 9
Michał Berbeć 7 2 6 2 5 1 2 0 0 1 0 4 2 0 0 0 0 1 0 0
Kamil Gołębiewski 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 3 0 1 1 0 3 1 33 17
Daniel Rudnicki 0 2 0 0 0 1 1 0 0 0 1 1 2 1 2 1 3 0 43 14
Marcin Piechociński 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 2 0 0 0 0 0 0 0
X-Volley Karniewo
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Damian Łuniewski 6.5 2 5 0 4 0 1 0 1 1 2 3 1 2 2 0 1 2 57 29
Grzegorz Jackowski 6 2 6 2 1 0 1 0 0 0 0 3 1 0 0 0 0 0 0 0
Patryk Pawłowski 5.5 2 5 0 3 0 0 0 1 0 4 3 4 4 1 1 1 3 50 40
Michał Szwejkowski 2.5 2 1 1 1 0 1 1 1 0 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Matusiak 2.5 2 2 1 1 0 0 0 1 0 2 5 1 0 0 0 0 0 0 0
Damian Jaglarski 2 2 0 0 0 0 0 0 0 2 1 5 2 0 0 0 0 0 0 0
Adrian Czajkowski 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0
Grzegorz Książak 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 7 1 10 0
Dawid Szwejkowski 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)