Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Grzmoty
2
1
VS
(22:25, 26:24, 15:9)
Udostępnij
Wczorajsi Pułtusk
Raport meczowy
36/71 ATAK 23/47
2 BLOK 9
4/59 SERWIS 5/53
21 BŁ. PRZECIWNIKA 21
63 SUMA 58

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Szymon Godlewski

Wczorajsi Pułtusk


PKT 10.5 SR 3 PKT/SR 3.5
ATAK 7 BLOK 1.5 SERWIS 2

ATAK%

58.33

SERWIS%

12.5
ATAK

Łukasz Siemek

Wczorajsi Pułtusk


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 9

ATAK%

88.89
SERWIS

Sebastian Przygoda

Grzmoty


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

50

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Bartlomiej sadowski

Wczorajsi Pułtusk


BLOK 3 B1 2
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Karol Kaczmarczyk

Wczorajsi Pułtusk


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

25

WYD%

100

SKUT%

100
Statystyki
Grzmoty
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Michał Brejt 10 3 9 1 1 2 1 0 0 1 0 6 1 2 2 0 1 1 67 33
Sebastian Przygoda 9 3 8 2 4 3 1 0 0 1 2 3 0 0 2 0 0 3 40 0
Daniel Wiśniewski 8.5 3 6 0 1 0 3 1 1 1 4 5 0 1 4 1 0 1 71 14
Jakub Leszczyński 7.5 3 6 0 2 2 5 0 1 1 1 6 0 3 4 3 2 0 58 25
Sławomir Kądziela 7 3 7 1 5 1 0 0 0 0 1 7 3 3 5 3 1 0 67 25
Artur Brzeziński 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 4 10 2 0 0 0 0 0 0 0
Wczorajsi Pułtusk
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Szymon Godlewski 10.5 3 7 2 1 1 1 1 1 2 4 8 2 2 4 1 4 1 50 17
Łukasz Siemek 9.5 3 8 0 0 0 1 1 1 0 1 4 1 1 6 1 2 0 70 10
Bartlomiej sadowski 7 3 3 0 1 1 1 2 2 1 1 5 1 1 2 2 0 0 60 20
Adam Sadowski 4.5 3 2 0 4 0 1 0 3 1 1 6 1 1 4 1 1 0 71 14
Karol Kaczmarczyk 4 3 2 1 0 0 0 0 2 1 0 7 0 1 3 0 0 0 100 25
Jan Sadowski 1.5 3 1 0 5 0 4 0 1 0 1 4 1 4 2 1 1 3 55 36
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)