Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Grzmoty
0
2
VS
(22:25, 20:25)
Udostępnij
X-Volley Karniewo
Raport meczowy
18/58 ATAK 22/51
2 BLOK 8
5/42 SERWIS 2/50
17 BŁ. PRZECIWNIKA 18
42 SUMA 50

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Grzegorz Jackowski

X-Volley Karniewo


PKT 8.5 SR 2 PKT/SR 4.25
ATAK 7 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Michał Szwejkowski

X-Volley Karniewo


ATAK 3 SR 2
ATAK/SR 1.5 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Sławomir Kądziela

Grzmoty


SERWIS 3/11 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

36.36

WYD%

0

SKUT%

27.27
BLOK

Dawid Szwejkowski

X-Volley Karniewo


BLOK 2 B1 1
SR 2 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Grzegorz Jackowski

X-Volley Karniewo


∑P 7 SR 2
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

85.71

PERF%

57.14

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
Statystyki
Grzmoty
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Sławomir Kądziela 7 2 4 0 5 3 1 0 0 3 1 4 3 3 6 4 1 0 64 21
Sebastian Przygoda 7 2 7 2 1 1 0 0 0 0 1 5 0 2 1 1 1 1 50 33
Jakub Leszczyński 4 2 3 3 8 3 3 1 0 0 1 3 2 2 4 2 0 1 67 22
Krystian Bloch 4 2 3 2 0 0 1 0 0 1 0 8 0 0 1 0 0 0 100 0
Michał Brejt 3 2 1 1 4 1 1 1 0 1 0 3 1 4 1 0 3 0 63 50
Artur Brzeziński 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0
X-Volley Karniewo
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Grzegorz Jackowski 8.5 2 7 1 4 1 1 1 1 0 0 5 0 4 2 0 0 1 86 57
Piotr Matusiak 7 2 5 1 3 0 0 0 4 0 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0
Dawid Szwejkowski 6 2 4 3 5 0 1 1 2 0 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0
Patryk Pawłowski 5 2 3 2 3 1 2 0 2 1 1 7 4 6 5 0 2 0 85 46
Michał Szwejkowski 4.5 2 3 0 1 0 0 1 1 0 0 7 2 0 0 0 0 0 0 0
Damian Jaglarski 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 4 1 3 0 0 0 0 0 0 0
Grzegorz Książak 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 7 1 1 4 57 7
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)