Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Pułtusk
2
1
VS
(23:25, 25:22, 15:11)
Udostępnij
Competerra
Raport meczowy
23/57 ATAK 35/74
4 BLOK 2
3/64 SERWIS 5/57
33 BŁ. PRZECIWNIKA 16
63 SUMA 58

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Berbeć

Competerra


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

38.71

SERWIS%

0
ATAK

Przemysław Kowalski

Pułtusk


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 16

ATAK%

56.25
SERWIS

Marcin Piechociński

Competerra


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

28.57

WYD%

-14.29

SKUT%

28.57
BLOK

Piotr Niedbała

Pułtusk


BLOK 1.5 B1 0
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Mateusz Rakowski

Competerra


∑P 16 SR 3
∑P/SR 5.33

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
Statystyki
Pułtusk
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Przemysław Kowalski 9.5 3 9 3 3 1 0 0 1 0 1 3 4 5 4 2 1 1 69 38
Tomasz Kowalski 5.5 3 5 2 4 0 1 0 1 0 0 9 1 5 4 1 2 0 75 42
Piotr Niedbała 4.5 3 3 2 4 1 2 0 3 0 1 6 2 0 0 0 0 0 0 0
Mariusz Morawski 4 3 2 1 1 0 0 0 0 2 1 10 1 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Golba 3.5 3 2 0 0 0 0 1 1 0 0 10 1 0 0 0 0 0 0 0
Daniel Pawlikowski 3 3 2 2 4 0 3 0 0 1 2 8 1 1 1 0 0 0 100 50
Konrad Mroziewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 1 3 5 36 7
Competerra
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Michał Berbeć 13 3 12 5 8 2 4 1 0 0 0 5 4 0 0 0 0 0 0 0
Mateusz Rakowski 11 3 10 3 3 1 4 0 0 1 2 6 2 8 8 0 0 0 100 50
Michał Mielcarz 10.5 3 10 1 2 1 4 0 1 0 3 8 1 8 9 2 4 0 74 35
Kamil Gołębiewski 3 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 6 3 2 1 3 1 0 43 29
Daniel Rudnicki 2.5 3 0 0 1 0 0 0 1 2 1 2 4 0 3 0 0 1 75 0
Marcin Piechociński 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 2 3 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)