Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Wczorajsi Pułtusk
0
2
VS
(12:25, 17:25)
Udostępnij
Dream Team
Raport meczowy
12/23 ATAK 20/27
0 BLOK 0
2/31 SERWIS 9/49
15 BŁ. PRZECIWNIKA 21
29 SUMA 50

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Szulc

Dream Team


PKT 10 SR 2 PKT/SR 5
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

72.73

SERWIS%

25
ATAK

Łukasz Wiesiołek

Dream Team


ATAK 6 SR 2
ATAK/SR 3 ∑A 7

ATAK%

85.71
SERWIS

Mateusz Chmielewski

Dream Team


SERWIS 3/11 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

54.55

WYD%

0

SKUT%

27.27
BLOK

Mateusz Chmielewski

Dream Team


BLOK 0 B1 0
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Karol Kaczmarczyk

Wczorajsi Pułtusk


∑P 4 SR 2
∑P/SR 2

DOKŁ%

75

PERF%

50

WYD%

50

SKUT%

75
Statystyki
Wczorajsi Pułtusk
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Szymon Pochmara 6 2 5 0 3 0 4 0 0 1 1 3 2 1 1 1 3 4 20 10
Szymon Godlewski 4 2 4 0 1 0 1 0 0 0 1 3 0 3 4 2 2 2 54 23
Adam Sadowski 2 2 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 0 1 0 1 0 50 0
Karol Kaczmarczyk 1 2 1 1 0 0 1 0 0 0 0 3 2 2 1 0 0 1 75 50
Kacper Poraziński 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 3 0 2 0 1 1 50 0
Jan Sadowski 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0 2 0 1 1 50 0
Dream Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Robert Szulc 10 2 8 2 1 0 0 0 0 2 1 3 2 1 3 2 0 2 50 13
Łukasz Wiesiołek 8 2 6 0 0 0 1 0 0 2 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0
Mateusz Chmielewski 5 2 2 0 1 0 0 0 0 3 3 2 3 1 2 0 0 0 100 33
Ireneusz Tomczyk 3 2 1 1 0 0 0 0 0 2 3 3 2 3 1 0 2 0 67 50
Mateusz Kucharczyk 3 2 3 0 1 0 0 0 0 0 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0
Łukasz Dyga 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)