Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Dream Team
2
1
VS
(20:25, 25:19, 16:14)
Udostępnij
Golądkowo
Raport meczowy
21/49 ATAK 22/51
2 BLOK 3
6/57 SERWIS 9/59
32 BŁ. PRZECIWNIKA 24
61 SUMA 58

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Bandurski

Golądkowo


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

44.44

SERWIS%

25
ATAK

Grzegorz Szczypiński

Golądkowo


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 6

ATAK%

83.33
SERWIS

Mateusz Chmielewski

Dream Team


SERWIS 2/6 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

66.67

WYD%

33.33

SKUT%

33.33
BLOK

Mateusz Kucharczyk

Dream Team


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Mateusz Chmielewski

Dream Team


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

70

PERF%

30

WYD%

50

SKUT%

70
Statystyki
Dream Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Kamil Piwowarczyk 8 3 8 1 0 1 3 0 0 0 0 5 2 1 0 1 0 1 33 33
Ireneusz Tomczyk 7 3 4 2 3 2 5 0 0 3 4 9 3 9 6 1 3 5 63 38
Mateusz Kucharczyk 6.5 3 4 0 1 0 2 1 1 1 1 6 1 1 1 0 0 0 100 50
Mateusz Chmielewski 4 3 2 1 2 0 1 0 0 2 2 2 0 3 4 1 0 2 70 30
Krystian Borkowski 2.5 3 2 0 0 0 3 0 1 0 1 6 0 0 2 0 3 1 33 0
Łukasz Dyga 1 3 1 1 0 0 0 0 0 0 1 7 1 0 0 1 0 0 0 0
Golądkowo
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Tomasz Bandurski 9 3 8 3 2 2 3 0 0 1 0 1 2 7 4 2 3 1 65 41
Grzegorz Szczypiński 7 3 5 0 0 0 1 0 0 2 0 11 0 0 2 0 0 0 100 0
Darek Klusek 7 3 4 3 1 0 3 0 0 3 2 2 3 2 2 2 0 2 50 25
Łukasz Bloch 4.5 3 3 2 2 0 1 1 1 0 1 4 1 5 5 2 3 1 63 31
Majewski 4.5 3 2 1 0 0 1 1 1 1 1 8 2 0 0 1 1 1 0 0
Dominik Łukaszewicz 1 1 0 0 0 0 1 0 0 1 1 1 0 0 0 0 1 0 0 0
Artur Lastname 1 2 0 0 3 0 0 0 0 1 1 7 2 0 0 0 1 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)