Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Competerra
2
0
VS
(27:25, 25:23)
Udostępnij
Grzmoty
Raport meczowy
20/52 ATAK 15/54
3 BLOK 3
6/49 SERWIS 5/49
23 BŁ. PRZECIWNIKA 25
52 SUMA 48

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Berbeć

Competerra


PKT 12.5 SR 2 PKT/SR 6.25
ATAK 10 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

12.5
ATAK

Michał Berbeć

Competerra


ATAK 10 SR 2
ATAK/SR 5 ∑A 20

ATAK%

50
SERWIS

Daniel Rudnicki

Competerra


SERWIS 3/13 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

38.46

WYD%

15.38

SKUT%

23.08
BLOK

Daniel Wiśniewski

Grzmoty


BLOK 2.5 B1 2
SR 2 B2 1
BLOK/SR 1.25
PRZYJĘCIE

Michał Mielcarz

Competerra


∑P 11 SR 2
∑P/SR 5.5

DOKŁ%

81.82

PERF%

72.73

WYD%

63.64

SKUT%

81.82
Statystyki
Competerra
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Michał Berbeć 12.5 2 10 1 6 1 2 1 1 1 1 2 4 0 2 1 0 0 67 0
Kamil Gołębiewski 5 2 4 2 2 0 1 0 0 1 0 3 2 2 5 0 3 0 70 20
Michał Mielcarz 4 2 4 2 0 1 3 0 0 0 5 7 1 8 1 0 1 1 82 73
Daniel Rudnicki 4 2 1 1 0 1 2 0 0 3 2 7 1 0 1 1 1 0 33 0
Mateusz Rakowski 2 2 0 0 0 0 0 1 0 1 2 2 1 0 0 0 0 0 0 0
Rafał Dybowski 1.5 2 1 1 3 0 3 0 1 0 0 2 1 2 5 0 0 4 64 18
Grzmoty
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Daniel Wiśniewski 6.5 2 2 0 2 0 4 2 1 2 0 6 3 2 3 1 3 2 45 18
Sławomir Kądziela 6.5 2 5 1 3 1 1 0 1 1 0 3 4 0 4 0 5 1 40 0
Jakub Leszczyński 6 2 6 2 8 0 1 0 0 0 1 4 2 0 1 2 0 1 25 0
Michał Brejt 3 2 2 1 7 2 1 0 0 1 3 5 1 2 5 1 2 1 64 18
Artur Brzeziński 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0
Krystian Bloch 0 2 0 0 4 0 1 0 0 0 1 4 0 0 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)