Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Dream Team
1
2
VS
(17:25, 25:21, 11:15)
Udostępnij
X-Volley Karniewo
Raport meczowy
26/47 ATAK 32/53
1 BLOK 2
5/32 SERWIS 4/31
21 BŁ. PRZECIWNIKA 23
53 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Grzegorz Jackowski

X-Volley Karniewo


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

69.57

SERWIS%

50
ATAK

Mateusz Kucharczyk

Dream Team


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Łukasz Dyga

Dream Team


SERWIS 2/5 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

40

SKUT%

40
BLOK

Grzegorz Jackowski

X-Volley Karniewo


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Robert Szulc

Dream Team


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
Statystyki
Dream Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Robert Szulc 11 3 10 2 2 0 3 0 0 1 0 1 2 3 3 0 0 1 86 43
Mateusz Kucharczyk 7.5 3 5 0 2 0 0 0 1 2 3 2 1 0 0 0 0 0 0 0
Krystian Borkowski 5 2 5 0 1 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Ireneusz Tomczyk 3 3 3 0 1 0 2 0 0 0 4 2 5 3 2 0 1 1 71 43
Łukasz Dyga 3 2 1 0 0 0 0 0 0 2 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0
Łukasz Wiesiołek 2.5 3 2 0 2 0 3 0 1 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0
X-Volley Karniewo
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Grzegorz Jackowski 18 3 16 0 6 1 0 1 0 1 0 1 0 0 1 0 1 0 50 0
Patryk Pawłowski 7 3 7 1 4 0 0 0 0 0 2 3 1 0 4 0 1 0 80 0
Dawid Szwejkowski 5.5 3 4 1 2 1 0 0 1 1 0 8 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Matusiak 4.5 2 3 0 3 0 1 0 1 1 0 3 1 0 1 0 0 0 100 0
Michał Szwejkowski 2 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Adrian Czajkowski 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0
Rafał Witkowski 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Grzegorz Książak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 1 3 1 50 20
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)