Podsumowanie gry

ul. Marii Konopnickiej 5, Boisko Główne -

Golądkowo
0
2
VS
(26:28, 19:25)
Udostępnij
Competerra
Raport meczowy
11/33 ATAK 24/48
6 BLOK 7
2/42 SERWIS 4/46
26 BŁ. PRZECIWNIKA 18
45 SUMA 53

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Berbeć

Competerra


PKT 12.5 SR 2 PKT/SR 6.25
ATAK 10 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

58.82

SERWIS%

12.5
ATAK

Michał Mielcarz

Competerra


ATAK 5 SR 2
ATAK/SR 2.5 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Rafał Dybowski

Competerra


SERWIS 1/5 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Dominik Drzewnicki

Golądkowo


BLOK 2.5 B1 2
SR 2 B2 1
BLOK/SR 1.25
PRZYJĘCIE

Tomasz Bandurski

Golądkowo


∑P 6 SR 2
∑P/SR 3

DOKŁ%

100

PERF%

16.67

WYD%

100

SKUT%

100
Statystyki
Golądkowo
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Dominik Drzewnicki 5.5 2 3 0 2 2 0 2 1 0 1 1 3 0 2 0 0 1 67 0
Darek Klusek 4 2 1 1 5 3 2 1 2 1 0 2 4 0 4 1 1 0 67 0
Grzegorz Bala 3 2 3 0 0 1 1 0 0 0 1 6 0 1 5 2 2 1 55 9
Tomasz Bandurski 3 2 3 1 1 0 2 0 0 0 0 5 0 1 5 0 0 0 100 17
Dominik Łukaszewicz 2.5 2 1 0 0 1 0 1 1 0 0 6 0 0 1 1 2 0 25 0
Majewski 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 10 1 1 1 0 2 1 40 20
Competerra
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF%
Michał Berbeć 12.5 2 10 1 1 2 3 0 3 1 2 2 3 0 0 0 0 0 0 0
Kamil Gołębiewski 7.5 2 7 1 3 2 1 0 1 0 1 5 0 4 2 3 0 0 67 44
Michał Mielcarz 5.5 2 5 2 1 0 0 0 1 0 2 3 3 3 4 2 1 1 64 27
Sebastian Wiśniewski 4 2 1 0 0 0 0 2 0 1 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0
Rafał Dybowski 3 2 1 2 1 1 2 0 2 1 0 3 1 0 5 3 0 0 63 0
Daniel Rudnicki 2.5 2 0 0 1 0 0 0 3 1 3 6 2 2 1 1 0 0 75 50
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)