Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PORR
0
3
VS
(20:25, 21:25, 22:25)
DELOITTE
Raport meczowy
11/95 ATAK 11/53
3 BLOK 2
2/64 SERWIS 1/34
47 BŁ. PRZECIWNIKA 61
63 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Dziubański

DELOITTE


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 8 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

29.63

SERWIS%

9.09
ATAK

Łukasz Dziubański

DELOITTE


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 27

ATAK%

29.63
SERWIS

Monika Obrębska

PORR


SERWIS 2/14 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

28.57

WYD%

0

SKUT%

14.29
BLOK

Łukasz Dziubański

DELOITTE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Andrzej Dropiewski

PORR


∑P 16 SR 3
∑P/SR 5.33

DOKŁ%

87.5

PERF%

62.5

WYD%

81.25

SKUT%

87.5
OBRONA

Andrzej Dropiewski

PORR


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Dropiewski 5 3 5 0 12 2 4 0 0 0 0 6 2 10 4 1 1 0 88 63 7 0
Maciej Szafarzyński 4 3 3 1 13 1 1 1 0 0 0 8 0 0 3 5 3 2 23 0 4 0
Monika Obrębska 3 3 0 0 1 0 0 1 0 2 2 8 2 2 1 0 0 1 75 50 2 1
Adam Rólczyński 3 3 2 0 18 1 6 1 0 0 2 8 3 2 1 4 3 0 30 20 2 0
Paweł Kalisz 1 3 1 0 15 1 3 0 0 0 3 6 0 4 1 5 0 1 45 36 3 0
Marcelina Dołęga 0 3 0 0 3 0 2 0 0 0 3 9 0 0 1 1 1 1 25 0 3 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Dziubański 11 3 8 0 13 0 6 2 0 1 2 6 2 4 3 1 1 0 78 44 1 0
Maciej Malmon 3 3 3 0 11 0 8 0 0 0 1 4 3 1 2 2 2 0 43 14 5 0
Agnieszka Kapusta 0 3 0 0 2 1 1 0 0 0 7 5 3 9 0 2 2 2 60 60 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)