Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

DELOITTE
3
0
VS
(25:20, 25:11, 25:11)
SAVILLS
Raport meczowy
11/22 ATAK 15/65
1 BLOK 4
3/32 SERWIS 5/44
60 BŁ. PRZECIWNIKA 18
75 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Dziubański

DELOITTE


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

58.82

SERWIS%

11.11
ATAK

Łukasz Dziubański

DELOITTE


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Piotr Stańko

SAVILLS


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

50

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Łukasz Dziubański

DELOITTE


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

37.5

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Kacper Zaleciło

SAVILLS


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Dziubański 13 3 10 0 5 0 2 1 0 2 8 7 1 3 4 0 1 0 88 38 2 0
Agnieszka Kapusta 2 3 1 0 4 0 0 0 0 1 4 7 2 1 1 2 1 2 29 14 0 0
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Barnaba Grzelecki 9 3 6 0 8 1 1 2 0 1 4 5 0 4 12 2 4 0 73 18 0 0
Piotr Stańko 8 3 6 0 9 3 0 0 0 2 2 3 1 0 5 2 0 2 56 0 0 0
Kacper Zaleciło 4 3 1 0 8 1 5 1 0 2 1 6 1 0 0 4 2 2 0 0 4 0
Dawid Samoń 2 3 1 0 7 0 4 1 0 0 0 2 1 3 6 4 4 3 45 15 2 0
Maciej Konarski 1 3 1 0 2 0 0 0 0 0 1 6 1 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Krzysztof Kuciński 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 3 2 0 1 1 3 2 14 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)