Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(25:15, 25:22, 25:19)
Deutsche Bank
Raport meczowy
36/61 ATAK 17/38
1 BLOK 1
8/72 SERWIS 4/41
30 BŁ. PRZECIWNIKA 34
75 SUMA 56

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


PKT 23 SR 3 PKT/SR 7.67
ATAK 21 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

75

SERWIS%

22.22
ATAK

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


ATAK 21 SR 3
ATAK/SR 7 ∑A 28

ATAK%

75
SERWIS

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

44.44

WYD%

0

SKUT%

22.22
BLOK

Piotr Stefanowicz

Deutsche Bank


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


∑P 7 SR 2
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

85.71

PERF%

28.57

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


OBRONA 1 SR 2
OBRONA/SR 0.5 ∑O 1
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Niedziółka 23 3 21 3 3 0 1 0 0 2 2 3 2 5 6 1 1 0 85 38 1 0
Cezary Kopeć 12 3 9 0 3 1 1 0 0 3 11 2 3 3 4 1 0 2 70 30 1 0
Krzysztof Pikuła 4 3 2 1 0 0 1 0 0 2 6 4 1 1 1 0 0 1 67 33 0 0
Bartek Bugajski 3 3 2 0 0 0 0 0 0 1 3 2 2 3 1 2 1 0 57 43 1 0
Radosław Kozera 1.5 2 1 0 0 0 0 0 1 0 3 1 2 0 0 2 0 1 0 0 0 0
Grzegorz Malczewski 1 2 1 2 2 0 1 0 0 0 2 5 1 1 1 1 0 0 67 33 0 0
Dorota Nawrocka 0.5 2 0 2 2 0 2 0 1 0 4 5 0 2 4 0 0 1 86 29 1 0
Deutsche Bank
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 15 3 12 6 1 1 6 1 0 2 1 3 4 3 4 3 3 1 50 21 1 0
Marek Juarez-Ptak 4 3 3 1 1 0 1 0 0 1 2 6 2 1 4 4 3 2 36 7 0 0
Igor Jaruga 2 3 2 0 0 0 3 0 0 0 0 8 1 2 3 5 1 1 42 17 0 0
Bartosz Gruszecki 1 3 0 0 0 0 1 0 0 1 3 5 2 2 1 3 0 2 38 25 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)