Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(25:16, 25:8, 25:14)
SAVILLS
Raport meczowy
34/77 ATAK 5/42
2 BLOK 5
14/73 SERWIS 2/40
25 BŁ. PRZECIWNIKA 26
75 SUMA 38

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Musiał

PKP INTERCITY


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

65.22

SERWIS%

30
ATAK

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


ATAK 6 SR 2
ATAK/SR 3 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Patryk Musiał

PKP INTERCITY


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

-10

SKUT%

30
BLOK

Piotr Stańko

SAVILLS


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


∑P 4 SR 2
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

25

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Kacper Zaleciło

SAVILLS


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Musiał 18 3 15 1 5 0 2 0 0 3 1 2 4 1 2 0 0 1 75 25 0 0
Cezary Kopeć 8 2 6 2 5 1 0 0 0 2 2 4 1 1 3 0 0 0 100 25 2 0
Mateusz Niedziółka 8 2 6 0 2 0 1 1 0 1 0 3 1 1 8 0 0 0 100 11 0 0
Maciej Ograbek 4 2 4 0 4 1 3 0 0 0 0 13 2 0 2 0 0 0 100 0 0 0
Krzysztof Pikuła 4 3 2 0 8 1 2 0 0 2 2 2 2 1 4 1 0 0 83 17 0 0
Adam Nowacki 4 3 0 0 2 0 0 1 0 3 4 4 0 0 5 0 1 0 83 0 1 0
Bartek Bugajski 3 2 1 0 1 0 0 0 0 2 2 3 1 0 1 0 0 1 50 0 0 0
Radosław Kozera 1 2 0 0 1 0 1 0 0 1 3 1 2 0 2 0 0 0 100 0 0 0
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stańko 5 3 1 0 3 0 2 3 0 1 0 6 1 0 4 2 2 3 36 0 1 0
Dawid Samoń 3 3 2 0 8 1 4 1 0 0 0 5 1 2 9 1 0 4 69 13 3 0
Kacper Zaleciło 2 3 1 0 6 0 4 1 0 0 0 5 0 0 5 0 4 2 45 0 6 0
Daniel Oponowicz 1 3 0 0 5 1 1 0 0 1 0 8 0 0 1 2 3 4 10 0 1 0
Krzysztof Kuciński 1 3 1 0 1 0 1 0 0 0 0 6 1 0 5 4 1 0 50 0 0 0
Wiola Wojtczak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)