Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

SAVILLS
0
3
VS
(15:25, 18:25, 5:25)
DELOITTE
Raport meczowy
8/33 ATAK 10/14
3 BLOK 0
5/37 SERWIS 1/33
22 BŁ. PRZECIWNIKA 64
38 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Dziubański

DELOITTE


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

71.43

SERWIS%

4.76
ATAK

Łukasz Dziubański

DELOITTE


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 14

ATAK%

71.43
SERWIS

Kacper Zaleciło

SAVILLS


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

70

WYD%

0

SKUT%

30
BLOK

Maciej Konarski

SAVILLS


BLOK 1 B1 0
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Kacper Zaleciło

SAVILLS


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

57.14

PERF%

0

WYD%

35.71

SKUT%

57.14
OBRONA

Dawid Samoń

SAVILLS


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Name Uszkur 5 3 3 3 0 0 3 1 0 1 8 0 0 0 0 1 2 2 0 0 2 0
Dawid Samoń 4 3 3 3 0 0 5 0 0 1 7 1 2 0 5 5 6 2 28 0 6 0
Kacper Zaleciło 4 3 0 3 0 1 4 0 2 3 4 0 3 0 8 3 1 2 57 0 0 0
Maciej Konarski 3 3 2 2 0 0 1 0 2 0 6 0 1 1 3 1 1 2 50 13 3 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Dziubański 11 3 10 1 0 1 2 0 0 1 17 0 3 0 2 0 0 1 67 0 1 0
Agnieszka Kapusta 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 11 0 1 0 1 0 1 0 50 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)