Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

DELOITTE
3
0
VS
(25:12, 25:20, 25:13)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
8/13 ATAK 20/81
1 BLOK 1
0/7 SERWIS 3/46
66 BŁ. PRZECIWNIKA 21
75 SUMA 45
62

ATAK%

0

SERWIS%

25

ATAK%

7

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

43.48

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Dziubański

DELOITTE


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 11

ATAK%

54.55
SERWIS

Radosław Kozera

PKP INTERCITY


SERWIS 1/5 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

60

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Maciej Malmon

DELOITTE


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Kołakowski

PKP INTERCITY


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Dziubański 6 3 6 0 3 0 2 55 11 0 0 0 2 3 1 0 2 0 1 0 67 0 2 0
Maciej Malmon 3 2 2 0 0 0 0 100 2 1 0 0 0 1 0 0 2 2 1 1 33 0 2 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Niedziółka 10 3 10 1 7 1 4 43 23 0 0 0 0 1 4 0 6 1 0 2 67 0 2 0
Cezary Kopeć 7 3 6 1 12 1 3 26 23 0 0 1 3 3 1 0 11 2 3 1 65 0 2 0
Radosław Kozera 2 2 1 0 1 0 1 33 3 0 0 1 2 2 0 0 0 1 1 3 0 0 0 0
Grzegorz Malczewski 2 3 2 1 10 0 1 14 14 0 0 0 1 4 1 0 3 0 1 6 30 0 0 0
Łukasz Kołakowski 2 3 1 0 4 0 5 10 10 1 0 0 2 4 2 0 4 0 1 0 80 0 0 0
Adam Nowacki 1 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0 1 5 0 0 17 0 1 0
Krzysztof Pikuła 0 3 0 0 6 0 1 0 7 0 0 0 2 4 2 0 3 0 1 1 60 0 3 0
Bartek Bugajski 0 3 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 1 1 1 0 6 2 1 0 67 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)