Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

Deutsche Bank
2
1
VS
(24:26, 25:19, 25:19)
PORR
Raport meczowy
42/91 ATAK 29/84
2 BLOK 2
4/72 SERWIS 4/64
26 BŁ. PRZECIWNIKA 29
74 SUMA 64

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Stefanowicz

Deutsche Bank


PKT 24 SR 3 PKT/SR 8
ATAK 21 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

46.67

SERWIS%

16.67
ATAK

Kamil Miklewicz

Deutsche Bank


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 20

ATAK%

55
SERWIS

Filip Składanowski

PORR


SERWIS 1/4 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

50

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Filip Składanowski

PORR


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paweł Kalisz

PORR


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

83.33

PERF%

66.67

WYD%

75

SKUT%

83.33
OBRONA

Kamil Miklewicz

Deutsche Bank


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
Deutsche Bank
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 24 3 21 11 3 1 9 0 0 3 8 3 4 7 3 4 0 0 71 50 1 0
Kamil Miklewicz 11 3 11 2 6 0 1 0 0 0 4 4 2 5 3 6 1 1 50 31 8 0
Marek Juarez-Ptak 7 3 6 1 5 1 1 1 0 0 5 6 3 1 6 3 2 2 50 7 0 0
Igor Jaruga 4 3 4 2 5 0 0 0 0 0 0 13 0 1 3 4 0 0 50 13 4 0
Bartosz Gruszecki 2 3 0 0 0 0 1 1 0 1 6 8 2 1 1 0 0 1 67 33 0 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 10 3 10 3 5 0 2 0 0 0 3 6 2 5 2 3 3 1 50 36 1 0
Filip Składanowski 6 2 4 1 5 1 0 1 0 1 1 2 0 0 1 3 0 2 17 0 1 0
Paweł Kalisz 6 3 5 5 5 1 3 0 0 1 5 7 0 8 2 1 1 0 83 67 4 0
Andrzej Dropiewski 5 3 4 4 3 0 2 0 0 1 0 9 0 3 4 3 1 0 64 27 2 0
Maciej Szafarzyński 5 3 4 3 1 0 2 1 0 0 3 4 2 2 2 2 3 0 44 22 2 0
Krzysztof Zawada 2 2 2 1 5 0 3 0 0 0 3 4 1 1 1 4 0 0 33 17 1 0
Monika Obrębska 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1 6 1 0 0 1 0 1 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)