Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PKP INTERCITY
2
1
VS
(18:25, 25:23, 25:13)
Deutsche Bank
Raport meczowy
36/78 ATAK 17/51
3 BLOK 4
8/67 SERWIS 3/49
21 BŁ. PRZECIWNIKA 37
68 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 21

ATAK%

66.67
SERWIS

Patryk Musiał

PKP INTERCITY


SERWIS 3/12 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

-8.33

SKUT%

25
BLOK

Piotr Stefanowicz

Deutsche Bank


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

66.67

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Niedziółka 14 3 14 1 3 1 2 0 0 0 2 1 1 2 7 1 0 0 90 20 1 0
Patryk Musiał 12 3 8 1 6 1 8 1 0 3 3 2 4 0 3 5 1 0 33 0 2 0
Cezary Kopeć 9 3 8 1 6 1 2 0 0 1 5 6 1 4 2 0 0 0 100 67 3 0
Łukasz Kołakowski 8 3 5 0 3 0 1 2 0 1 5 3 1 2 3 0 0 1 83 33 2 0
Radosław Kozera 3 3 0 0 0 1 0 0 0 3 6 8 2 0 3 1 1 1 50 0 2 0
Krzysztof Pikuła 1 3 1 0 4 0 0 0 0 0 4 5 0 1 4 3 1 1 50 10 7 0
Deutsche Bank
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 14 3 11 3 7 1 6 2 0 1 4 1 2 5 7 2 0 0 86 36 5 0
Adam Kobyłka 5 3 2 1 1 0 0 1 0 2 4 10 2 1 1 0 0 0 100 50 3 0
Marek Juarez-Ptak 3 3 2 1 3 1 2 1 0 0 2 2 0 0 5 5 3 4 29 0 3 0
Igor Jaruga 2 3 2 1 6 0 1 0 0 0 0 9 2 0 2 2 0 1 40 0 1 0
Bartosz Gruszecki 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 5 1 1 2 1 1 0 60 20 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)