Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(25:18, 25:18, 25:19)
PORR
Raport meczowy
33/91 ATAK 20/89
2.5 BLOK 1
4/73 SERWIS 2/57
35.5 BŁ. PRZECIWNIKA 32
75 SUMA 55

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


PKT 7 SR 2 PKT/SR 3.5
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

46.67

SERWIS%

0
ATAK

Radosław Kozera

PKP INTERCITY


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


SERWIS 2/9 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

22.22

WYD%

22.22

SKUT%

22.22
BLOK

Łukasz Kołakowski

PKP INTERCITY


BLOK 2 B1 2
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Andrzej Dropiewski

PORR


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

70

SKUT%

80
OBRONA

Andrzej Dropiewski

PORR


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Cezary Kopeć 7 2 7 0 6 0 2 0 0 0 1 2 1 1 2 0 2 0 60 20 0 0
Mateusz Niedziółka 7 2 6 2 2 1 3 0 0 1 3 7 1 2 2 0 0 1 80 40 0 0
Patryk Musiał 6 3 6 1 9 0 5 0 0 0 1 8 3 0 7 0 3 1 64 0 4 0
Bartek Bugajski 5.5 3 4 0 2 0 1 0 1 1 3 7 0 1 3 1 2 0 57 14 5 0
Krzysztof Pikuła 5 2 3 1 7 0 1 0 0 2 0 7 0 0 1 1 3 0 20 0 2 0
Radosław Kozera 4 3 4 0 2 0 0 0 0 0 2 8 2 0 4 2 2 0 50 0 1 0
Łukasz Kołakowski 4 2 2 0 6 0 1 2 0 0 1 7 2 1 3 0 2 0 67 17 1 0
Maciej Ograbek 1 2 1 0 4 0 2 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 9 3 8 0 17 1 6 0 0 1 0 3 5 1 16 0 3 2 77 5 1 0
Filip Kamiński 7 3 6 1 14 1 4 1 0 0 2 10 1 0 9 3 4 1 53 0 5 0
Maciej Szafarzyński 5 3 4 2 5 1 2 0 0 1 1 7 2 0 7 3 3 1 50 0 2 0
Andrzej Dropiewski 2 3 2 0 11 0 3 0 0 0 2 10 1 0 8 1 1 0 80 0 7 0
Monika Obrębska 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 6 4 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)