Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PORR
1
2
VS
(18:25, 16:25, 25:16)
Deutsche Bank
Raport meczowy
22/98 ATAK 24/85
5 BLOK 0.5
3/59 SERWIS 7/55
29 BŁ. PRZECIWNIKA 34.5
59 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Stefanowicz

Deutsche Bank


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 5

ATAK%

46.43

SERWIS%

41.67
ATAK

Piotr Stefanowicz

Deutsche Bank


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 28

ATAK%

46.43
SERWIS

Piotr Stefanowicz

Deutsche Bank


SERWIS 5/12 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

41.67
BLOK

Maciej Szafarzyński

PORR


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Kamil Miklewicz

Deutsche Bank


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

100

PERF%

37.5

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Andrzej Dropiewski

PORR


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 10.5 3 9 0 18 1 3 1 1 0 0 8 2 0 5 3 3 1 42 0 3 0
Maciej Szafarzyński 8 3 4 0 15 0 3 3 0 1 0 8 2 1 4 0 1 1 71 14 7 0
Paweł Kalisz 6 3 6 1 13 0 5 0 0 0 0 11 1 3 18 1 1 2 84 12 3 0
Andrzej Dropiewski 5.5 3 3 1 12 0 4 0 1 2 4 8 1 0 8 0 1 2 73 0 7 0
Monika Obrębska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 2 0 0 0 0 1 0 0 3 0
Deutsche Bank
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 18 3 13 2 6 2 5 0 0 5 1 1 5 1 11 0 1 0 92 8 3 0
Igor Jaruga 6 3 6 0 16 0 3 0 0 0 0 10 1 0 3 0 1 0 75 0 5 0
Marek Juarez-Ptak 4.5 3 4 0 14 1 3 0 1 0 1 9 0 1 4 0 0 1 83 17 2 0
Kamil Miklewicz 2 3 0 0 4 0 0 0 0 2 1 7 3 3 5 0 0 0 100 38 6 0
Adam Kobyłka 1 3 1 0 3 1 1 0 0 0 3 6 0 0 4 0 1 1 67 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)