Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

SAVILLS
0
3
VS
(11:25, 12:25, 15:25)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
10/38 ATAK 34/62
4 BLOK 2
5/40 SERWIS 13/73
19 BŁ. PRZECIWNIKA 26
38 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


PKT 12 SR 2 PKT/SR 6
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

75

SERWIS%

27.27
ATAK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


ATAK 9 SR 2
ATAK/SR 4.5 ∑A 12

ATAK%

75
SERWIS

Adam Nowacki

PKP INTERCITY


SERWIS 4/13 SR 2
SERWIS/SR 2

TR%

53.85

WYD%

23.08

SKUT%

30.77
BLOK

Piotr Stańko

SAVILLS


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


∑P 4 SR 2
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

75

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Piotr Stańko

SAVILLS


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Kuciński 9 3 6 0 2 0 3 0 0 3 3 4 1 1 5 7 0 3 38 6 0 0
Piotr Stańko 4.5 3 2 0 5 0 4 2 1 0 3 4 1 3 2 1 2 5 38 23 2 0
Szymon Zabielski 2 3 0 1 2 0 2 1 0 1 1 1 4 4 4 3 1 2 57 29 0 0
Konrad Dzieniszewski 2 3 2 2 2 2 0 0 0 0 1 5 1 0 2 6 3 1 17 0 0 0
Mariusz Kamiński 1.5 3 0 0 1 0 2 0 1 1 0 4 2 0 3 3 0 2 38 0 0 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Cezary Kopeć 12 2 9 1 0 1 1 0 0 3 3 3 2 2 1 0 0 0 100 67 0 0
Mateusz Niedziółka 11 2 9 3 0 2 1 0 0 2 3 2 2 3 1 0 0 0 100 75 0 0
Patryk Musiał 7 2 4 0 1 0 1 1 0 2 3 2 1 2 0 0 2 3 29 29 0 0
Radosław Kozera 4 2 2 0 0 0 0 0 0 2 4 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Adam Nowacki 4 2 0 0 0 0 0 0 0 4 3 5 1 2 0 0 1 0 67 67 0 0
Łukasz Kołakowski 4 2 4 0 1 0 1 0 0 0 0 3 1 1 0 0 0 1 50 50 0 0
Krzysztof Pikuła 3 2 3 0 2 0 2 0 0 0 3 2 1 1 0 1 0 0 50 50 0 0
Grzegorz Malczewski 3 2 2 1 4 1 1 1 0 0 5 4 0 0 1 3 0 1 20 0 0 0
Maciej Ograbek 1 2 1 2 2 0 0 0 0 0 1 2 1 0 2 1 0 0 67 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)