Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PORR
3
0
VS
(25:11, 25:11, 25:16)
SAVILLS
Raport meczowy
32/64 ATAK 23/64
0 BLOK 1
7/73 SERWIS 1/40
36 BŁ. PRZECIWNIKA 13
75 SUMA 38

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

34.29

SERWIS%

0
ATAK

Andrzej Dropiewski

PORR


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Krzysztof Zawada

PORR


SERWIS 3/18 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

27.78

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Piotr Stańko

SAVILLS


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Maciej Szafarzyński

PORR


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

75

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Andrzej Dropiewski

PORR


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Kalisz 9 3 8 3 4 1 0 0 0 1 1 3 1 7 4 0 0 0 100 64 3 0
Andrzej Dropiewski 7 3 5 2 0 0 1 0 0 2 7 5 0 2 4 0 0 1 86 29 3 0
Maciej Szafarzyński 7 3 6 3 4 0 0 0 0 1 3 5 3 3 1 0 0 0 100 75 3 0
Adam Rólczyński 6 3 6 1 3 0 1 0 0 0 2 7 0 2 0 0 0 0 100 100 1 0
Filip Składanowski 5 2 5 1 6 0 1 0 0 0 3 2 1 0 1 2 0 0 33 0 2 0
Krzysztof Zawada 5 2 2 0 0 0 1 0 0 3 2 13 0 1 0 2 0 0 33 33 0 0
Monika Obrębska 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 12 3 12 6 6 0 11 0 0 0 1 2 2 8 5 3 2 1 68 42 3 0
Piotr Stańko 9 3 8 4 5 0 2 1 0 0 0 5 1 4 1 4 3 3 33 27 0 0
Krzysztof Kuciński 3 3 3 0 0 0 3 0 0 0 0 13 1 3 4 8 3 1 37 16 2 0
Wiola Wojtczak 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 5 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Jarosław Prończuk 0 3 0 0 2 0 2 0 0 0 1 1 2 2 4 2 0 2 60 20 0 0
Paulina Migus 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)