Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

DELOITTE
0
3
VS
(17:25, 18:25, 19:25)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
8/28 ATAK 40/75
1 BLOK 5
1/29 SERWIS 3/72
44 BŁ. PRZECIWNIKA 27
54 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 12 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

54.55

SERWIS%

5.88
ATAK

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Agnieszka Kapusta

DELOITTE


SERWIS 1/11 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

9.09

WYD%

0

SKUT%

9.09
BLOK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

0

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Patryk Musiał

PKP INTERCITY


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Dziubański 6 3 6 3 8 0 3 0 0 0 1 6 2 0 5 2 0 1 63 0 2 0
Adam Ostrowski 3 3 2 0 5 0 1 1 0 0 0 7 2 0 7 2 0 0 78 0 2 0
Agnieszka Kapusta 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 9 1 0 6 2 1 0 67 0 6 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Niedziółka 13.5 3 12 1 7 1 1 0 1 1 5 8 3 1 8 2 0 0 82 9 4 0
Cezary Kopeć 9.5 3 7 1 2 1 2 1 1 1 2 10 2 0 4 0 0 1 80 0 3 0
Patryk Musiał 9 3 8 0 5 0 4 1 0 0 0 8 2 0 3 1 3 0 43 0 6 0
Grzegorz Malczewski 8 2 8 0 5 0 2 0 0 0 0 4 0 0 5 1 0 1 71 0 4 0
Krzysztof Pikuła 4.5 3 3 0 0 0 1 0 1 1 2 9 1 0 6 1 0 0 86 0 3 0
Łukasz Kołakowski 2 1 2 0 1 0 0 0 0 0 1 1 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Bartek Bugajski 1.5 3 0 0 0 0 1 1 1 0 2 8 0 0 1 3 1 0 20 0 6 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)