Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

redOcean
3
0
VS
(25:13, 25:17, 25:20)
COFIDIS
Raport meczowy
23/62 ATAK 14/56
0 BLOK 0
8/71 SERWIS 5/52
44 BŁ. PRZECIWNIKA 31
75 SUMA 50

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Stanisław Bęza

redOcean


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

43.48

SERWIS%

25
ATAK

Krzysztof Kaliszuk

redOcean


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Stanisław Bęza

redOcean


SERWIS 3/12 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

75

WYD%

8.33

SKUT%

25
BLOK

Przemysław Kraszewski

redOcean


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Ewelina Stachera

COFIDIS


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Olek Krawczuk

COFIDIS


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
redOcean
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Stanisław Bęza 13 3 10 0 7 0 6 0 0 3 6 1 2 9 2 0 1 1 85 69 1 0
Krzysztof Kaliszuk 8 3 5 0 2 0 1 0 0 3 1 5 5 1 1 2 0 0 50 25 1 0
Adam Kapuściński 5 3 4 0 8 0 0 0 0 1 0 6 2 2 4 1 0 3 60 20 1 0
Wojciech Popławski 3 3 3 0 4 0 1 0 0 0 3 6 1 0 0 1 1 0 0 0 1 0
Przemysław Kraszewski 1 3 1 0 5 0 2 0 0 0 5 6 2 2 0 0 2 0 50 50 1 0
Łukasz Marlęga 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 8 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Radosław Marlęga 0 3 0 0 2 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0
COFIDIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Olek Krawczuk 7 3 6 0 14 0 1 0 0 1 3 2 1 5 5 1 3 1 67 33 4 0
Marcin Szymański 5 3 5 0 2 0 1 0 0 0 1 7 2 0 1 3 1 2 14 0 1 0
Mateusz Michalski 3 3 2 0 8 0 4 0 0 1 1 4 5 4 2 1 4 2 46 31 0 0
Magdalena Totoglu 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 1 5 0 0 4 3 4 0 0 2 0
Joanna Młuńczak 2 3 1 0 7 0 3 0 0 1 2 8 0 0 0 0 0 2 0 0 1 0
Ewelina Stachera 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 2 3 0 4 0 0 0 0 100 100 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)