Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

Vesta
2
1
VS
(25:22, 23:25, 25:23)
redOcean
Raport meczowy
27/77 ATAK 21/72
2 BLOK 4
5/71 SERWIS 4/70
39 BŁ. PRZECIWNIKA 41
73 SUMA 70

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Szura

Vesta


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 13 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

56.52

SERWIS%

20
ATAK

Marcin Szura

Vesta


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 23

ATAK%

56.52
SERWIS

Jarosław Ptaszyński

Vesta


SERWIS 1/5 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

40

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Stanisław Bęza

redOcean


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Krzysztof Frątkiewicz

Vesta


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

0

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Rafał Batorowicz

Vesta


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
Vesta
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Szura 17 3 13 1 7 0 2 2 0 2 5 2 1 3 9 6 2 1 57 14 7 0
Rafał Batorowicz 7 3 6 1 4 2 6 0 0 1 4 7 2 0 2 1 2 1 33 0 7 0
Michał Korzeniewski 3 3 2 0 7 1 1 0 0 1 2 5 2 0 3 1 0 1 60 0 6 0
Jarosław Ptaszyński 2 2 1 0 1 0 0 0 0 1 1 2 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Frątkiewicz 2 3 2 0 5 0 4 0 0 0 4 5 1 0 5 0 0 1 83 0 2 0
Włodzimierz Obszta 2 3 2 2 1 0 2 0 0 0 1 5 6 0 2 1 0 0 67 0 0 0
Krzysztof Danilczyk 1 3 1 0 1 1 1 0 0 0 2 7 1 0 5 3 2 1 45 0 1 0
redOcean
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Stanisław Bęza 14 3 12 1 16 1 2 2 0 0 5 7 3 1 11 3 0 0 80 7 4 0
Krzysztof Kaliszuk 7 3 4 0 6 0 4 1 0 2 7 1 4 2 4 3 1 2 50 17 5 0
Wojciech Popławski 5 3 4 1 1 0 2 1 0 0 1 8 1 0 0 1 0 0 0 0 3 0
Adam Kapuściński 2 3 1 0 8 1 4 0 0 1 2 8 2 3 4 3 0 0 70 30 3 0
Łukasz Marlęga 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 1 5 1 0 0 4 0 1 0 0 1 0
Przemysław Kraszewski 0 3 0 0 0 0 3 0 0 0 2 6 1 0 4 1 2 2 44 0 3 0
Henryk Ankowski 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)