Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

redOcean
2
1
VS
(21:25, 25:16, 27:25)
CBRE
Raport meczowy
35/102 ATAK 22/85
3 BLOK 2
6/72 SERWIS 2/67
29 BŁ. PRZECIWNIKA 40
73 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Stanisław Bęza

redOcean


PKT 20 SR 3 PKT/SR 6.67
ATAK 19 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

47.5

SERWIS%

8.33
ATAK

Stanisław Bęza

redOcean


ATAK 19 SR 3
ATAK/SR 6.33 ∑A 40

ATAK%

47.5
SERWIS

Adam Kapuściński

redOcean


SERWIS 4/20 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

35

WYD%

5

SKUT%

20
BLOK

Wojciech Popławski

redOcean


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Stanisław Bęza

redOcean


∑P 23 SR 3
∑P/SR 7.67

DOKŁ%

91.3

PERF%

0

WYD%

82.61

SKUT%

91.3
OBRONA

Stanisław Bęza

redOcean


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
redOcean
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Stanisław Bęza 20 3 19 2 15 1 3 0 0 1 5 2 4 0 21 0 0 2 91 0 4 0
Adam Kapuściński 8 3 4 0 11 1 4 0 0 4 3 10 3 0 8 2 4 0 57 0 1 0
Wojciech Popławski 7 3 5 0 6 0 3 2 0 0 0 6 1 0 1 2 1 0 25 0 1 0
Przemysław Kraszewski 6 3 6 2 11 0 2 0 0 0 1 7 2 0 4 1 3 0 50 0 1 0
Krzysztof Kaliszuk 3 3 1 0 3 0 2 1 0 1 4 5 2 0 7 0 2 0 78 0 1 0
Łukasz Marlęga 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Pitala 9 3 8 0 12 1 3 1 0 0 1 5 1 0 7 0 2 0 78 0 3 0
Wojciech Krawczyk 7 3 6 1 11 1 4 1 0 0 1 12 2 0 7 1 6 0 50 0 3 0
Jarosław Jachura 5 3 4 1 9 1 3 0 0 1 6 7 1 0 3 1 1 1 50 0 2 0
Tomasz Kuczara 3 3 3 0 6 0 3 0 0 0 2 13 0 0 10 1 4 1 63 0 0 0
Justyna Nizielska 1 3 0 0 0 0 2 0 0 1 0 4 3 0 3 1 4 4 25 0 3 0
Maciej Kałwa 1 3 1 0 4 0 1 0 0 0 1 5 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)