Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

Marvipol
0
3
VS
(18:25, 9:25, 15:25)
Vesta
Raport meczowy
10/37 ATAK 23/51
2 BLOK 3
1/41 SERWIS 12/71
29 BŁ. PRZECIWNIKA 37
42 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Szura

Vesta


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 13 BLOK 3 SERWIS 3

ATAK%

56.52

SERWIS%

30
ATAK

Mariusz Poławski

Marvipol


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 5

ATAK%

80
SERWIS

Paweł Jończyk

Vesta


SERWIS 2/6 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

83.33

WYD%

16.67

SKUT%

33.33
BLOK

Marcin Szura

Vesta


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Paweł Jończyk

Vesta


∑P 5 SR 2
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Jakub Kurlapski

Marvipol


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
Marvipol
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mariusz Poławski 4 3 4 0 0 0 1 0 0 0 3 2 2 0 1 2 3 3 11 0 5 0
Jacek Leder 4 3 3 4 0 0 1 1 0 0 6 0 0 0 3 2 2 1 38 0 3 0
Jakub Kurlapski 4 3 3 4 0 2 3 1 0 0 4 0 0 1 6 1 1 0 78 11 6 0
Tomasz Szymański 1 3 0 3 0 1 5 0 0 1 2 1 2 0 5 3 2 1 45 0 2 0
Paweł Jakubczyk 0 3 0 1 0 0 0 0 0 0 10 1 1 0 0 2 3 2 0 0 1 0
Klaudia Rabińska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 3 20 0 0 0
Małgorzata Porzezińska 0 3 0 1 0 0 1 0 0 0 5 1 0 0 1 3 0 1 20 0 1 0
Vesta
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Szura 19 3 13 8 0 0 2 3 0 3 6 0 1 0 4 3 0 0 57 0 2 0
Rafał Batorowicz 6 3 5 1 0 0 2 0 0 1 14 1 1 0 2 3 0 0 40 0 2 0
Krzysztof Frątkiewicz 5 3 3 4 0 0 1 0 0 2 7 1 0 0 2 0 0 0 100 0 0 0
Krzysztof Danilczyk 4 3 1 2 0 0 0 0 0 3 11 0 0 0 3 1 0 0 75 0 1 0
Paweł Jończyk 2 2 0 0 0 0 0 0 0 2 3 0 1 0 4 0 1 0 80 0 0 0
Włodzimierz Obszta 2 3 1 2 0 2 1 0 0 1 7 0 1 0 1 1 1 1 25 0 1 0
Michał Korzeniewski 0 2 0 2 0 0 1 0 0 0 3 0 2 0 2 0 0 0 100 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)