Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

COFIDIS
0
3
VS
(13:25, 19:25, 22:25)
eConsulting
Raport meczowy
17/51 ATAK 42/69
0 BLOK 1
1/54 SERWIS 4/74
36 BŁ. PRZECIWNIKA 28
54 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartłomiej Bogusz

eConsulting


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

65.22

SERWIS%

0
ATAK

Bartłomiej Bogusz

eConsulting


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 23

ATAK%

65.22
SERWIS

Łukasz Twardowski

eConsulting


SERWIS 3/14 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

71.43

WYD%

14.29

SKUT%

21.43
BLOK

Paweł Hajkowski

eConsulting


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Bartłomiej Bogusz

eConsulting


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

20

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Bartłomiej Bogusz

eConsulting


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
COFIDIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Kozłowski 10 3 10 2 6 1 5 0 0 0 3 1 3 1 12 3 1 1 72 6 6 0
Mateusz Michalski 5 3 5 3 8 0 3 0 0 0 7 1 2 2 10 3 0 0 80 13 0 0
Daniel Ornal 2 3 2 0 4 0 1 0 0 0 1 4 2 0 1 2 0 0 33 0 0 0
Joanna Młuńczak 1 3 0 1 0 0 0 0 0 1 3 3 2 0 1 2 0 1 25 0 0 0
Olga Polaszek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 7 5 1 0 2 1 2 1 33 0 1 0
Anna Lastname 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 3 4 1 0 2 1 4 1 25 0 0 0
eConsulting
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartłomiej Bogusz 15 3 15 3 3 0 2 0 0 0 4 6 3 1 4 0 0 0 100 20 6 0
Paweł Hajkowski 15 3 14 1 1 0 8 1 0 0 2 4 1 3 6 0 2 0 82 27 3 0
Łukasz Twardowski 13 3 10 3 1 0 3 0 0 3 7 3 1 0 5 0 1 0 83 0 3 0
Bartosz Łuczka 2 3 2 0 1 0 1 0 0 0 9 3 2 1 2 0 2 1 50 17 1 0
Radosław Kowalski 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 7 5 1 0 2 0 1 1 50 0 0 0
Igor Oleczek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 8 3 1 0 5 1 0 0 83 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)