Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

CBRE
1
2
VS
(21:25, 23:25, 29:27)
COFIDIS
Raport meczowy
22/84 ATAK 29/68
4 BLOK 3
5/74 SERWIS 13/77
42 BŁ. PRZECIWNIKA 32
73 SUMA 77
26

ATAK%

7

SERWIS%

43

ATAK%

17

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarosław Michalak

COFIDIS


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 10 BLOK 2 SERWIS 5

ATAK%

47.62

SERWIS%

31.25
ATAK

Anna Lastname

COFIDIS


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Mateusz Michalski

COFIDIS


SERWIS 6/19 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

52.63

WYD%

0

SKUT%

31.58
BLOK

Wojciech Krawczyk

CBRE


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Sebastian Gruszczyński

COFIDIS


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

100

PERF%

11.11

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Mateusz Michalski

COFIDIS


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Krawczyk 15 3 11 1 10 0 2 46 24 3 0 1 4 3 3 0 8 2 1 3 57 0 3 0
Radosław Wiśniewski 5 3 4 0 1 0 2 57 7 1 0 0 2 8 1 1 6 2 3 2 50 7 3 0
Jarosław Jachura 5 3 4 0 14 1 2 19 21 0 0 1 1 5 2 1 2 0 0 2 60 20 4 0
Tomasz Kuczara 5 3 3 0 13 2 5 13 23 0 0 2 2 9 2 1 5 1 0 2 67 11 1 0
Piotr Kuk 1 3 0 0 4 0 2 0 6 0 0 1 3 7 2 0 2 1 0 4 29 0 3 0
Klaudia Sochocka 0 3 0 0 3 0 0 0 3 0 0 0 2 11 2 0 5 2 0 0 71 0 3 0
COFIDIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Michalak 17 3 10 0 5 1 5 48 21 2 0 5 4 3 4 1 7 1 1 1 73 9 7 0
Mateusz Michalski 12 3 6 0 3 1 4 43 14 0 0 6 4 3 6 2 10 0 3 2 71 12 8 0
Sebastian Gruszczyński 8 3 7 0 9 1 4 33 21 1 0 0 2 8 1 1 8 0 0 0 100 11 5 0
Anna Lastname 4 3 3 0 1 0 0 75 4 0 0 1 1 9 2 1 1 0 6 2 20 10 3 0
Daniel Ornal 3 3 2 0 1 1 1 40 5 0 0 1 0 4 3 0 1 0 2 0 33 0 2 0
Marcin Szymański 1 3 1 0 1 0 1 33 3 0 0 0 1 5 4 0 1 4 1 1 14 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)