Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

SAVILLS
0
3
VS
(12:25, 5:25, 16:25)
PORR
Raport meczowy
6/24 ATAK 31/47
2 BLOK 1
0/35 SERWIS 13/75
25 BŁ. PRZECIWNIKA 30
33 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Rólczyński

PORR


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

87.5

SERWIS%

7.69
ATAK

Adam Rólczyński

PORR


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 16

ATAK%

87.5
SERWIS

Piotr Sobiecki

PORR


SERWIS 5/14 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

35.71

WYD%

0

SKUT%

35.71
BLOK

Piotr Stańko

SAVILLS


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Tomasz Sobiecki

PORR


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Piotr Stańko

SAVILLS


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stańko 4 3 3 0 7 0 5 1 0 0 0 8 2 5 0 0 8 2 33 33 3 0
Krzysztof Kuciński 3 3 2 0 1 0 2 1 0 0 0 5 3 8 0 0 6 0 57 57 0 0
Daniel Oponowicz 1 3 1 0 2 0 0 0 0 0 0 6 0 7 0 0 6 7 35 35 0 0
Wiola Wojtczak 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 10 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 16 3 14 0 2 0 0 1 0 1 0 8 4 5 0 0 3 0 63 63 0 0
Piotr Sobiecki 9 3 4 0 6 0 1 0 0 5 0 4 5 3 0 0 3 0 50 50 1 0
Tomasz Sobiecki 8 3 6 0 4 0 1 0 0 2 0 3 3 4 0 0 0 0 100 100 0 0
Andrzej Dropiewski 7 3 3 0 0 0 1 0 0 4 0 13 4 2 0 0 1 0 67 67 3 0
Filip Składanowski 4 3 4 0 0 0 1 0 0 0 0 6 1 3 0 0 2 0 60 60 2 0
Monika Obrębska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 8 3 1 0 0 1 0 50 50 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)