Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(25:19, 25:20, 25:19)
DELOITTE
Raport meczowy
41/82 ATAK 19/63
1 BLOK 1
11/73 SERWIS 3/60
22 BŁ. PRZECIWNIKA 35
75 SUMA 58

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 6

ATAK%

56.52

SERWIS%

42.86
ATAK

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


SERWIS 6/14 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

42.86

WYD%

21.43

SKUT%

42.86
BLOK

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Maciej Malmon

DELOITTE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Cezary Kopeć 19 3 13 0 7 0 3 0 0 6 0 5 3 4 0 0 3 1 50 50 2 0
Patryk Musiał 13 3 12 0 8 0 9 0 0 1 0 7 4 8 0 0 2 1 73 73 4 0
Mateusz Niedziółka 11 3 9 0 2 0 2 0 0 2 0 11 3 6 0 0 0 0 100 100 1 0
Krzysztof Pikuła 7 3 6 0 1 0 2 0 0 1 0 8 2 4 0 0 4 1 44 44 4 0
Stefan Michałowicz 3 3 1 0 0 0 0 1 0 1 0 6 1 4 0 0 1 0 80 80 0 0
Maciej Ograbek 0 1 0 0 2 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Marek Rudzianiec 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Radosław Kozera 0 3 0 0 2 0 2 0 0 0 0 4 3 7 0 0 3 0 70 70 2 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Dziubański 10 3 10 0 14 0 6 0 0 0 0 7 2 8 0 0 2 2 67 67 3 0
Maciej Malmon 8 3 6 0 4 0 1 0 0 2 0 8 4 6 0 0 7 2 40 40 5 0
Adam Ostrowski 3 3 2 0 11 0 2 1 0 0 0 19 3 11 0 0 6 1 61 61 5 0
Agnieszka Kapusta 2 3 1 0 5 0 1 0 0 1 0 13 1 5 0 0 2 0 71 71 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)