Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

SAVILLS
0
3
VS
(22:25, 18:25, 20:25)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
24/46 ATAK 29/58
1 BLOK 2
6/61 SERWIS 11/69
29 BŁ. PRZECIWNIKA 33
60 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 13 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

68.42

SERWIS%

16.67
ATAK

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 19

ATAK%

68.42
SERWIS

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


SERWIS 5/15 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

66.67

WYD%

26.67

SKUT%

33.33
BLOK

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

57.14

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Barnaba Grzelecki 15.5 3 10 0 4 1 1 0 1 5 5 4 1 4 2 0 1 0 86 57 3 0
Szymon Zabielski 10 3 10 0 4 0 3 0 0 0 1 2 3 0 2 1 1 2 33 0 2 0
Dawid Samoń 3 3 3 1 2 0 4 0 0 0 3 5 1 1 4 0 5 3 38 8 0 0
Krzysztof Kuciński 1.5 3 1 0 1 0 0 0 1 0 2 4 2 0 2 0 2 3 29 0 1 0
Daniel Oponowicz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 3 7 2 0 3 0 2 2 43 0 0 0
Maciej Wielogórski 0 3 0 0 0 1 0 0 0 0 2 5 3 0 1 0 1 0 50 0 0 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Niedziółka 16 3 13 2 2 0 2 1 0 2 1 6 3 3 1 0 2 0 67 50 0 0
Stefan Michałowicz 10 3 3 0 0 0 0 1 0 6 7 10 2 0 3 0 1 1 60 0 0 0
Grzegorz Malczewski 6 3 6 4 4 0 1 0 0 0 1 4 1 0 1 1 5 1 13 0 1 0
Krzysztof Pikuła 4 3 3 0 6 0 2 0 0 1 2 5 4 2 3 4 2 0 45 18 1 0
Radosław Kozera 4 2 3 0 0 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 1 5 0 0 0 0
Dorota Nawrocka 1 2 1 1 2 0 1 0 0 0 2 3 1 1 1 0 1 0 67 33 1 0
Adam Nowacki 1 2 0 0 2 0 0 0 0 1 0 2 2 1 1 0 0 0 100 50 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)