Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

CBRE
2
1
VS
(26:24, 17:25, 25:18)
PORR
Raport meczowy
21/70 ATAK 15/76
1 BLOK 5
5/68 SERWIS 4/66
41 BŁ. PRZECIWNIKA 43
68 SUMA 67

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Kaczmarczyk

CBRE


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

34.62

SERWIS%

11.76
ATAK

Jarosław Byszewski

PORR


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 11

ATAK%

45.45
SERWIS

Radosław Wiśniewski

CBRE


SERWIS 1/8 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

50

WYD%

12.5

SKUT%

12.5
BLOK

Filip Kamiński

PORR


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jarosław Jachura

CBRE


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

58.33

PERF%

25

WYD%

33.33

SKUT%

58.33
OBRONA

Jarosław Jachura

CBRE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Kaczmarczyk 12 3 9 0 6 3 8 1 0 2 10 2 3 1 0 3 4 0 13 13 1 0
Radosław Wiśniewski 4 3 3 1 1 1 3 0 0 1 3 4 0 1 1 0 2 1 40 20 0 0
Jarosław Jachura 4 3 4 1 3 0 6 0 0 0 5 7 3 3 4 2 3 0 58 25 5 0
Dominik Paczkowski 4 3 4 1 11 1 0 0 0 0 3 7 0 1 4 2 5 3 33 7 1 0
Joanna Mieloch 2 3 1 0 0 0 1 0 0 1 4 2 3 0 2 2 4 0 25 0 1 0
Klaudia Sochocka 1 3 0 0 2 0 0 0 0 1 3 4 0 1 3 3 1 1 44 11 5 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Filip Kamiński 7 3 4 3 7 0 5 2 0 1 3 7 1 2 3 2 3 1 45 18 3 0
Jarosław Byszewski 6.5 3 5 0 3 0 3 1 1 0 4 3 0 2 3 2 3 1 45 18 1 0
Adam Rólczyński 4 3 3 1 6 0 8 0 0 1 7 3 2 1 1 2 3 0 29 14 2 0
Andrzej Dropiewski 3 3 2 1 8 1 2 1 0 0 5 8 0 0 2 4 4 1 18 0 1 0
Krzysztof Zawada 2.5 3 1 0 8 0 5 0 1 1 2 3 4 4 4 5 3 0 50 25 2 0
Monika Obrębska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 5 5 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)