Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

CBRE
0
3
VS
(15:25, 16:25, 16:25)
DELOITTE
Raport meczowy
12/41 ATAK 6/17
1 BLOK 1
4/40 SERWIS 4/38
30 BŁ. PRZECIWNIKA 64
47 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Dziubański

DELOITTE


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 6 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

35.29

SERWIS%

15.38
ATAK

Radosław Wiśniewski

CBRE


ATAK 2 SR 3
ATAK/SR 0.67 ∑A 5

ATAK%

40
SERWIS

Dominik Paczkowski

CBRE


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

55.56

WYD%

22.22

SKUT%

22.22
BLOK

Łukasz Dziubański

DELOITTE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Łukasz Dziubański

DELOITTE


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

25

SKUT%

50
OBRONA

Michał Fitrzyk

CBRE


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Fitrzyk 4 3 4 1 2 2 3 0 0 0 1 3 1 1 2 5 3 0 27 9 6 0
Jarosław Jachura 4 3 3 2 3 3 2 0 0 1 4 2 1 0 3 2 2 2 33 0 3 0
Dominik Paczkowski 4 3 2 0 4 0 2 0 0 2 3 4 0 1 1 0 6 0 25 13 1 0
Radosław Wiśniewski 2 3 2 2 1 0 0 0 0 0 3 2 2 0 4 4 3 0 36 0 0 0
Piotrek Węgłowski 2 3 1 0 0 0 1 1 0 0 1 4 1 0 3 6 2 0 27 0 2 0
Joanna Mieloch 1 3 0 0 0 0 1 0 0 1 2 0 2 0 1 1 2 3 14 0 3 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Dziubański 9 3 6 3 5 0 3 1 0 2 8 3 0 0 2 1 1 0 50 0 1 0
Agnieszka Kapusta 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 10 12 1 0 0 3 0 1 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)