Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PORR
0
3
VS
(21:25, 11:25, 22:25)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
11/50 ATAK 37/77
3 BLOK 4
3/55 SERWIS 10/72
37 BŁ. PRZECIWNIKA 24
54 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 13 BLOK 2 SERWIS 4

ATAK%

65

SERWIS%

18.18
ATAK

Michał Szulawa

PKP INTERCITY


ATAK 6 SR 2
ATAK/SR 3 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


SERWIS 4/16 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

68.75

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Jarosław Byszewski

PORR


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


∑P 4 SR 2
∑P/SR 2

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

25

SKUT%

50
OBRONA

Andrzej Dropiewski

PORR


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 10 3 7 1 6 0 3 3 0 0 10 3 1 3 4 9 1 1 39 17 3 0
Krzysztof Zawada 4 3 3 2 10 1 1 0 0 1 11 5 2 2 6 5 4 10 30 7 7 0
Andrzej Dropiewski 3 3 1 2 5 2 6 0 0 2 10 9 1 0 2 6 2 3 15 0 7 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Cezary Kopeć 19 3 13 1 2 1 3 2 0 4 8 7 3 0 3 3 3 0 33 0 0 0
Mateusz Niedziółka 18 3 13 4 4 1 7 1 0 4 7 3 2 1 1 4 1 0 29 14 3 0
Michał Szulawa 6 2 6 0 1 0 2 0 0 0 1 3 1 0 1 3 1 0 20 0 1 0
Stefan Michałowicz 3 2 1 0 0 0 0 1 0 1 3 1 2 0 2 2 1 0 40 0 0 0
Krzysztof Pikuła 3 2 3 0 1 1 3 0 0 0 6 3 1 0 2 1 1 0 50 0 0 0
Radosław Kozera 1 2 0 0 0 0 1 0 0 1 1 2 1 0 3 3 0 0 50 0 4 0
Dorota Nawrocka 1 2 1 0 4 0 1 0 0 0 1 0 0 0 1 1 3 0 20 0 0 0
Maciej Ograbek 0 1 0 1 2 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0
Marek Rudzianiec 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Adam Nowacki 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0 3 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)