Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

CBRE
1
2
VS
(14:25, 25:16, 10:25)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
10/46 ATAK 30/75
1.5 BLOK 3
6/51 SERWIS 5/65
31.5 BŁ. PRZECIWNIKA 28
49 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 13 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

9.09
ATAK

Michał Szulawa

PKP INTERCITY


ATAK 4 SR 1
ATAK/SR 4 ∑A 4

ATAK%

100
SERWIS

Radosław Wiśniewski

CBRE


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

75

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Radosław Kozera

PKP INTERCITY


∑P 5 SR 2
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Michał Fitrzyk

CBRE


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Jachura 5.5 3 3 7 1 2 2 0 1 2 2 2 3 0 2 3 1 4 20 0 1 0
Michał Fitrzyk 5 3 4 2 0 0 3 1 0 0 4 3 1 8 3 2 1 1 73 53 7 0
Radosław Wiśniewski 3 3 1 3 1 1 3 0 0 2 4 2 0 0 3 3 0 1 43 0 2 0
Michał Kaczmarczyk 2 3 1 0 1 0 1 0 0 1 4 3 2 3 1 2 3 0 44 33 1 0
Joanna Mieloch 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 5 4 0 0 1 3 2 0 17 0 3 0
Dominik Paczkowski 1 3 1 4 2 0 3 0 0 0 2 3 1 1 0 2 4 0 14 14 2 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Cezary Kopeć 16 3 13 7 1 1 4 2 0 1 6 2 2 1 2 3 2 1 33 11 2 0
Mateusz Niedziółka 9 2 7 4 0 0 3 1 0 1 4 1 1 1 0 1 0 0 50 50 2 0
Michał Szulawa 4 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 100 0 2 0
Stefan Michałowicz 3 3 2 0 0 0 2 0 0 1 3 5 1 1 2 2 0 2 43 14 1 0
Krzysztof Pikuła 2 3 2 3 2 1 4 0 0 0 5 4 1 1 2 3 0 0 50 17 3 0
Radosław Kozera 2 2 1 0 0 0 0 0 0 1 2 1 1 2 2 0 0 1 80 40 0 0
Dorota Nawrocka 2 2 1 1 2 0 1 0 0 1 8 7 0 0 1 3 1 0 20 0 0 0
Maciej Ograbek 0 2 0 2 2 0 5 0 0 0 1 3 1 0 1 2 1 1 20 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)