Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

SAVILLS
2
1
VS
(25:18, 25:10, 23:25)
CBRE
Raport meczowy
25/74 ATAK 17/50
3 BLOK 2
8/71 SERWIS 2/52
37 BŁ. PRZECIWNIKA 32
73 SUMA 53

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


PKT 27 SR 3 PKT/SR 9
ATAK 19 BLOK 2 SERWIS 6

ATAK%

55.88

SERWIS%

27.27
ATAK

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


ATAK 19 SR 3
ATAK/SR 6.33 ∑A 34

ATAK%

55.88
SERWIS

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


SERWIS 6/22 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

72.73

WYD%

27.27

SKUT%

27.27
BLOK

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


∑P 17 SR 3
∑P/SR 5.67

DOKŁ%

76.47

PERF%

58.82

WYD%

58.82

SKUT%

76.47
OBRONA

Szymon Zabielski

SAVILLS


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Barnaba Grzelecki 27 3 19 0 7 1 7 2 0 6 10 6 0 10 3 1 1 2 76 59 3 0
Szymon Zabielski 5 3 5 0 13 1 4 0 0 0 4 17 1 5 3 1 3 1 62 38 4 0
Krzysztof Kuciński 4 3 1 0 9 0 7 1 0 2 11 9 5 3 5 4 1 0 62 23 0 0
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Fitrzyk 9 3 8 0 4 1 2 1 0 0 2 7 1 3 1 1 2 1 50 38 1 0
Jarosław Jachura 7 3 6 0 5 2 4 0 0 1 2 2 1 1 3 3 5 0 33 8 3 0
Maciej Gulczyński 3 3 2 0 0 0 0 1 0 0 3 7 1 5 0 1 2 0 63 63 2 0
Radosław Wiśniewski 2 3 1 0 2 0 5 0 0 1 2 2 3 2 3 1 3 3 42 17 1 0
Joanna Mieloch 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 2 5 1 0 1 4 2 3 10 0 2 0
Klaudia Sochocka 0 3 0 0 2 0 5 0 0 0 1 6 2 3 4 3 3 1 50 21 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)