Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PORR
0
3
VS
(18:25, 20:25, 17:25)
DELOITTE
Raport meczowy
23/62 ATAK 6/16
3 BLOK 0
4/51 SERWIS 4/31
25 BŁ. PRZECIWNIKA 65
55 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarosław Byszewski

PORR


PKT 6.5 SR 2 PKT/SR 3.25
ATAK 5 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

45.45

SERWIS%

10
ATAK

Filip Składanowski

PORR


ATAK 2 SR 3
ATAK/SR 0.67 ∑A 4

ATAK%

50
SERWIS

Maciej Malmon

DELOITTE


SERWIS 3/8 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

75

WYD%

12.5

SKUT%

37.5
BLOK

Andrzej Dropiewski

PORR


BLOK 1 B1 0
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jarosław Byszewski

PORR


∑P 7 SR 2
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

71.43

PERF%

14.29

WYD%

71.43

SKUT%

71.43
OBRONA

Jarosław Byszewski

PORR


OBRONA 5 SR 2
OBRONA/SR 2.5 ∑O 5
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 8 3 7 9 0 0 6 1 0 0 7 1 3 0 1 4 1 6 8 0 2 0
Jarosław Byszewski 6.5 2 5 4 0 0 2 0 1 1 5 3 1 1 4 2 0 0 71 14 5 0
Andrzej Dropiewski 6 3 4 3 0 0 3 0 2 1 5 0 1 0 3 2 1 2 38 0 1 0
Filip Kamiński 6 3 5 7 1 0 1 0 0 1 9 2 1 5 3 3 0 2 62 38 3 0
Filip Składanowski 2 3 2 0 0 0 2 0 0 0 6 0 1 0 2 0 2 1 40 0 1 0
Jarosław Byszewski 1.5 2 0 0 0 1 0 0 1 1 0 0 0 1 1 3 0 0 40 20 1 0
Monika Obrębska 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 2 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Malmon 6 2 3 2 0 0 2 0 0 3 3 0 2 0 0 2 1 0 0 0 0 0
Adam Ostrowski 3 3 3 1 1 0 2 0 0 0 6 3 2 0 0 4 2 1 0 0 2 0
Agnieszka Kapusta 1 3 0 2 0 0 0 0 0 1 8 1 2 0 2 2 1 0 40 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)