Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PKP INTERCITY
0
3
VS
(24:26, 23:25, 20:25)
DELOITTE
Raport meczowy
25/84 ATAK 4/26
3 BLOK 1
4/67 SERWIS 3/27
35 BŁ. PRZECIWNIKA 68
67 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

36.36

SERWIS%

7.14
ATAK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 22

ATAK%

36.36
SERWIS

Maciej Malmon

DELOITTE


SERWIS 3/13 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

53.85

WYD%

7.69

SKUT%

23.08
BLOK

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

85.71

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Agnieszka Kapusta

DELOITTE


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Cezary Kopeć 9 3 8 0 12 0 2 0 0 1 3 9 1 3 1 3 1 1 44 33 2 0
Mateusz Niedziółka 8 3 7 0 11 3 5 0 0 1 3 4 3 6 0 0 1 0 86 86 3 0
Michał Szulawa 7 3 7 0 9 1 5 0 0 0 4 2 2 3 2 2 4 5 31 19 4 0
Krzysztof Pikuła 3 2 1 0 6 0 0 0 0 2 3 4 1 1 0 0 1 0 50 50 2 0
Radosław Kozera 3 3 2 0 0 0 0 1 0 0 4 7 3 4 4 3 2 2 53 27 3 0
Stefan Michałowicz 2 3 0 0 3 0 1 2 0 0 1 4 3 3 2 1 3 0 56 33 2 0
Dorota Nawrocka 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 3 0 25 0 0 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Malmon 7 3 3 0 14 0 6 1 0 3 4 4 2 2 1 0 1 0 75 50 2 0
Agnieszka Kapusta 1 3 1 0 2 0 0 0 0 0 4 10 0 2 2 3 1 0 50 25 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)